Bu besinleri incelermisiniz

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve berbes tarafından 2 Ağustos 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. berbes
    Offline

    berbes Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    313
    Beğenileri:
    107
    Ödül Puanları:
    53
    Arkadaşlar yazdığım besinler düşük karbonhidrat ve düşük yağlı besinler..Diyette olduğum için malum sınırlı sayıda besin var..Aşağıda yazdıklarımın hepsinden tüketebilirmiyim..Tüketmemem gerekenler varmı sizce içinde..

    Balık (Levrek) - Kuzu böbrek - Yürek - Hindi - Salatalık - Lahana - Marul - Mantar - Çilek - Karpuz - Kavun - Şeftali - Yoğurt - Dana eti - Turşu - Siyah zeytin..
     
  2. serhat_kk
    Offline

    serhat_kk Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba berbes;
    Mesajınızda belirttiğiniz besinler son derece faydalı ve besin değeri yüksek besinler. Aralarında tükememeniz gerektiğini düşündüğüm bir besin yok fakat yoğurt'un light ve dana etinin mümkün olabildiğince yağsız olması gerektiği konusunda bir öneride bulunabilirim. Ayrıca meyve ile diğer besinleri belli bir aralıkla tüketmenizde sağlığınız açısından daha faydalı olacaktır.
     
  3. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    Kuzu böbrek ve yüreği sınırlı tüketmenizi öneririm. Uzun süreli kullanımda kolesterol seviyesini ciddi anlamda artıyorlar. (Tüm sakatatlarda olduğu gibi)

    Turşu ve siyah zeytini ise içerdikleri yüksek tuz nedeniyle dikkatli tüketmelisiniz.. Özellikle tuzsuz zeytinlere yönelirseniz daha olumlu olabilir.

    Bunlar dışında saydığınız diğer besinleri tüketmenizde eleştirecek hiçbir taraf bulamıyorum. Oldukça sağlıklı ve az kalorili besinler..
     

Sayfayı Paylaş