BSN Amino-X --- Ultimate bcaa 12000

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve kro123 tarafından 30 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. kro123
    Offline

    kro123 Yeni Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2012
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Başlıkta belirttiğim gibi 2 bcaa arasında kaldım BSN aminox tan 30 porsion çıkıyor Ultimate inden ise 60 porsiyon çıkıyor iki markanında bir porsiyonda içerdiği bcaa miktarı aynı ancak BSN nin ürününde ayrıyetten L-Alanin Taurine ve L-citrulline içeriyor sizce hangisi alınmalı ?
     
    Perlator bunu beğendi.
  2. RaJeV
    Offline

    RaJeV Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenileri:
    685
    Ödül Puanları:
    123
    Ultimate'in F/P oranı gayet iyi. 2 ölçek kullansan bile bi aydan fazla gidiyor :)
    Ama ben olsam 4:1:1 ve daha yüksek oranlı ürünleri denerdim :)
     
    kro123 bunu beğendi.
  3. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    kro123 bunu beğendi.
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

  5. kro123
    Offline

    kro123 Yeni Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2012
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    şuan whey kullanıorumda zaten bitti bitecek bitsin de gidiyim diyorum önümüzdeki hafta alıcam :)
     
    Perlator bunu beğendi.
  6. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    abı yerı gelmısken bırde ben sorayım luzumsuz haklısınız ama ben hem wyeh hemde amonı x kullanıyorum :O bır sorun yok sanırım degılmı :D 3 servıs whey 1 servıs amıno :D
     
  7. kro123
    Offline

    kro123 Yeni Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2012
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Bir sorun yokta günde 3 servis whey fazla bence
     
    Perlator bunu beğendi.
  8. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Mehmetanil 3 bana da cok geldi ama bulk ta benim de aldigim olmustur.
     
  9. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    ıbrahım abı 4 alıodum cok dedın 3 e cektım abı :d yerıne amıno ekledı ıste her sabah uyanınca 1 ıcıyorum antreman sonrası 1 bırde yatmadan 15 dakika önce :D amonoyuda antremandan sonrakı wheyden 45 50 dakika sonra alıyorum :D proteın oranını 3 e cıkardımda kılo basına :D karbonhıdratı cok dusurdum bu ınsulun dırencı ıle ılgılı bır makale vardı ya abı hem yag yakımı hemde kas kutlesı alma oradakını yapmaya calısıyorum. öle bır deneyecegım 15 gunluk program olarak bakalım nasıl bır durum olacak dıye merak ettım :D
     
  10. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0
    3 cok fazla.. max 2 gorusundeyim o da sabah ve idman sonrası

    idman sonrası da amino x ile 2 sinin beraber alınması yada arada max 10 dk olması gorusundeyim
     
  11. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    anladım anca sıtede eger proteın kullanosanz ıctıkten 45 dakıka sonra alın yazmıs. bende whey 45 dakıkada emılır sonrada amınoyu ıcerım o emılır mantıgı kurmustum basta. sızın tavsıyenızın nedenı nedır yanı böle yaparsak nasıl bır sıtem oluyor anlamında .
     
  12. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Ben genelde idman sonrasi whey alip eve gittigimde yemek oncesi amino aliyorum.
     
  13. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    sayende bır yanlısı daha duzeltıom abı :d ben ıdmandan cıkıp whey 45 dakıka sonra amıno sonrada yemek yapıyordum o aradyı kısa tutacagım demekkı :D anladım sımdı 15 dakıka ıyımı?
     
  14. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Illa bu olacak iddiasi icinde degilim :)

    Benim eve varisim 40 dakikayi buluyor, aminomu aldiktan sonra yemegimi hazirlamam da 20 dakika. :)
     
  15. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    zaten bende o dakıkalara denk getırıyrum :D 18.00 whey 18.45 amıno 19.00 aksama yemegım:D bu arada abı amınoyu bu gun hatta sımdı taze sıkılmıs portakal suyu ıle karıstırdım yesıl elmayı super bır tat oldu ama cok köpurdu acaba portakaldakı asıtten dolayımı oldu . etkısını azaltmaz dıye dusunuyorum ama :O
     
  16. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Korkma bu kadar rahat ol :) neden etkisini azaltsin :)
     
  17. kro123
    Offline

    kro123 Yeni Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2012
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    bu BSN aminoxta sadece bcaa mı var yoksa diğer amino asitlerde varmı ?
     
  18. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    :D 200 ml portakal suyu koydum bır ölcekte amıno :D çalkaladım köpuk 600 ml yerıne yakasmıstıda :D acaba ektra bcaa ve kreatın de alsammı abı :p ????
     
  19. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Mehmetanil, yavas :) herseyin sirasi gelir, vucuduna hemen yuklenme yoksa 1 yil sonra anaboliklere basliyacaksin :)
     
  20. kro123
    Offline

    kro123 Yeni Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2012
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    ibrahim abi BSN aminoxun içinde Bcaa haricinde diğer amino asitler varmıdır acaba ?
     

Sayfayı Paylaş