Brachialis Kası !

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve elite35 tarafından 15 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Bu kas aslında kolu kalın gösteren biceps kası. Bicepsi sıktığında en olarak bu kas sayesinde gayet kalın duruyor kol.
    Ama hangi antrenman türüyle gelişir bilmiyorum. Hammer Curl demişler. Uzun zamandır zaten yaptığım bir hareket. Ama brachialis'te hiç bir belirti yok.
    Acaba genetik mi ? Bu kasa sahip arkadaşlar nasıl biceps antrenmanı yaptığını yazarsa sevinirim.

    Örnek resimler
    brachialis.jpeg
    maxresdefault.jpg
     
  2. Pulbiber072
    Offline

    Pulbiber072 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    504
    Ödül Puanları:
    103
    Çalışmalarına Reverse Barbell Curl de eklemeni tavsiye ederim.
     
    mali67 ve elite35 bunu beğendi.
  3. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Reverse Barbell Curl hareketi daha çok Brachioradialis'e etki ediyor diye biliyorum.
     
  4. JustPowerLift
    Offline

    JustPowerLift Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    kollari dolgun yapan birçok kişinin ıskaladiği iri kollar için gerekli bi kas en iyi hammer curl çaliştiriyor...hareketi çok hassas yapmaya ozen goster ve kasi iyi sıkıştır şahsen yaparken dambell omuz hizasina kadar kalkiyor ve inişlerde 2-3 saniye surmeli ki o kuçucuk kasa tam pump verebilelim...
    merak edenler olursa diye benim programi verim şahsen bende işe yariyor...
    barbell curl ( duz bar omuzdan biraz geniş tuutuş...çok ağir ve konsantre kesinlikle bel sabit)
    preacher curl (z bar dar tutuş konsantre... koltuk altlari tam sıfır sehpaya yapişik olsun )
    hammer curl ile reverse barbell curl (ikisini super set olarak kombine yapin )
     

Sayfayı Paylaş