Boyun Fıtığı

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve emre1994a tarafından 23 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. emre1994a
    Offline

    emre1994a Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Selam arkadaşlar 4-5 ay önce bb ye başladım 2.ayımda şanş eseri boyunda sol taraflı fıtık başlangıcı olduğu ortaya çıktı.2-3 antrenman önce sol kolda bir uğuşma(hareketi engellemiyecek kadar) ve güçsüzlük başladı. bb haricinde de bu fıtık ağrı yapar filan deselerde hiç bir şekilde ne omuzlarda ne boyunda ağrı yok
    aynı zamanda sol omzumda da(arka omuzun hemen altında) bi rahatsızlık var bench presste kütleyip duruyo (1-2 kere kütleyince geçiyor kolda uğuşma başlıyor) evet arkadaşlar durum budur yardımlarınızı ve antrenman tavsiyeleriniz bekliyorum.( yardımı olurmu bilmiyorumda şu fıtık kağıdında yazanlarıda yazıyım dedim: servikal lordoz hafif düzleşmiştir,c6 vetebrada minimal anteriorlistezis ,c6 vertebrada posterior elemanlarda hafif düzensizlik izlenmiştir,c4-5 c5-6 c6-7 diskleri diffüz bulging .
     
  2. emre1994a
    Offline

    emre1994a Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    konu Güncel beyler yardım?
     
  3. columbu
    Offline

    columbu Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    531
    Beğenileri:
    1.017
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Enseye çekiş ve pres egzersizlerini kesinlikle uygulamayacaksınız, bu boyun fıtığı olan için değil olmak istemeyenler için de geçerli. Son sözü doktor söylemeli, ancak boyun fıtığına sebep olan problemleri de ortadan kaldırmak lazım, fıtık baş gösterdiğine göre bölge kasları zayıf demektir. İnternetten araştırın, boynunuzu iyice ısıtarak dört yönlü boyun egzersizleri yapın, gün içerisinde başınız öne eğik çalışmamaya özen gösterin. Bunları uygularsanız belli bir müddet sonra sıkıntılarınız azalır. Bu arada bench press esnasında omuzda herhangi bir problem tehlike sinyali, omuzda bulunan rotator cuff sakatlanıyor demektir, bench press formunuzu gözden geçirin, deadlift egzersizinde ' beli saklamak ' ne ise göğüs egzersizlerinde de omzu altta tutmak odur, ikisinin de aksi kaçınılmaz sakatlık demektir.
     
    Created By Loss bunu beğendi.
  4. emre1994a
    Offline

    emre1994a Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    teşekkürler dediklerini araştırdım birde bu şekilde deneyeceğim sağol.
     

Sayfayı Paylaş