Boyumu Uzatma Programım :)

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve HellBlooD tarafından 8 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. HellBlooD
    Offline

    HellBlooD Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Boyum 1.72
    17 ye Yeni Girdim.
    Annem:1.65
    Babam:1.69

    18 Yaşına Kadar Body Yapmıcam.duh(3 Aylık Body Geçmişim Var)Amacım 1.80 Boy a Ulaşmak,Elimden Geleni Yapıcam Bunun İçin.thums:
    Haftada 1 Kere Yüzme Ve Basketbol Kesin Yapıcam.
    Her Sabah Barfix Çekicem Okula Gitmezden Önce Sallanıcam İyice bi :)
    Sağlam Bi Kahvaltı Ayrıca Düzenli Vucüt Esneme Hareketleri Ve Egzersizleri Yapıcam.
    Bunlara Ek Olarak Kalsiyum İçeren İlaç Aldım Eczaneden Bunu Takviye Yapıcam.
    Ayrıca Squat Çalışcam Zaten Üst Göğüs Eksik Hem Biraz Şekil Alır Hemde Boy Uzamasına YArdımcı Bir Hareketmiş.;)
    Amacıma Ulaştıktan Sonra Bodye Devam:) weightlifterdumbelllls

    Sizce Boy Gelişimimi + Yönde Etkileyebilirmiyim Yorumlarınız Benim İçin Çok Önemli Şimdiden Tşk Ederim...:)
     
  2. skilful
    Offline

    skilful Yeni Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    469
    Beğenileri:
    158
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
  3. Kan Mevsimi
    Offline

    Kan Mevsimi Yeni Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Isparta

    sen squat calısmaya devam et 1.80 mı 1.67 mı o zaman gorurum senı :D Sen yanlıs okudun sanırım tam tersı squat boyu kısaltır.

    Haftada 1 gun yuzme tamamda basketball 'ı daha cok oyna bence. Zıpla bol bol.

    Insallah amacına ulasırsın.
     
    HellBlooD bunu beğendi.
  4. cadocx
    Offline

    cadocx Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.037
    Beğenileri:
    404
    Ödül Puanları:
    0
    squat boyu nasıl kısaltabilir ki akla mantığa sığmıcak bi şey
    ayrıca o squat dediğin hareket pullover
     
    HellBlooD bunu beğendi.
  5. celalcaner
    Offline

    celalcaner Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    0
    ümidini kırmak istemem ama genetik olarak sınırlarını zorlamışsın zaten. ben de seninle aynı duurmdayım :(

    dostum argininr-otnithine-glutamine ve kalsiyum yerine çinko kullan. kalsiyum büyüme hormonuna ters etki yapabiliyor. yada altını çiziyorum MULTIMINERAL kullan. ben öyle yapıyorum

    bu arada vucuda yük bindirem hareketler boyun uzamasına engel olur. lat puldown gbi esneten hareketler uzamasına yardımcı olur
     
    Son düzenleme: 8 Kasım 2009
    HellBlooD bunu beğendi.
  6. ngt_psy
    Offline

    ngt_psy Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    53
    Basketbol ve süt, kalsiyum tamamdır. 21 yaşına kadar uzadın uzadın:)
     
    HellBlooD bunu beğendi.
  7. HellBlooD
    Offline

    HellBlooD Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Pardon Arkadaşlar Pullover Olcak :D
    Kan Mevsimi Tşk Ederim İnş. Hedefime Ulaşıcam...
    celalcaner Kardeşim Ben Çok İnsan Gördüm Ailesi Kısa Kendisi Uzun Boylu...
    Birde Kalsiyum Kemik Gelişimi İçin Deilmi Nasıl Ters Etki Yapıcak Ki ?
     
    ngt_psy bunu beğendi.
  8. ngt_psy
    Offline

    ngt_psy Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    53
    Kemikler sağlamken büyüdükleri için, süt de içilmesi lazım tabiki. Sadece kalsiyum da yok yani sütte
     
    HellBlooD bunu beğendi.
  9. HellBlooD
    Offline

    HellBlooD Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Süt Hergün Mutlaka İçiyorum 1-2 Bardak ...
    İnş. Başarıcaz Saolun :)
     
    ngt_psy bunu beğendi.
  10. krnkmdd
    Offline

    krnkmdd Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    321
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    38
    Boy uzatmak ıCın garip bi yazı Okudum ugun,tv deki roportajlarındada gormustum saraçoğlunun ;


    İbrahim Saraçoğlu Boy Uzatma Kürü ve Uygulanışı
    Boy uzatma kürü için İbrahim Saraçoğlu’nun web sitesinde bir bitki çayı satılmaktadır. Boy uzatma kürü yapılırken iki şart vardır. Birinci olarak, haftada 3 defa kefal, torik, palamut ve uskumru balıklarından herhangi birinin sırt kısmında bulunan siyah etiyle beraber ızgara veya buğlama olarak 1 porsiyon (200 gr) tüketilmesi gerekiyor. İkinci kural ise, hiçbir yan etkisi olmayan özel bir bitkisel çayın 6 ay boyunca haftada 1 kez demlenip içilmesidir. 21 yaşa kadar uygulanabilen bu küre 6 ay devam edilir. 6 aylık dönemler arasına 1′er ay ara verilerek kullanılmalıdı



    Zaten balık mevsimi haftada 3 gun ye denemekte fayda var işte . Bitkisel tozu sallada,ahftada 3 gun balık ye,balıgın boy uzattıgını tamda gelişim donemınde çok iyi geldiğini duymustum.
     
    Son düzenleme: 8 Kasım 2009
  11. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.494
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    forumda uzama, boy uzaması kelimeleri ile arama yapınız..
    kuralları okuyunuz...
     
    HkN67 bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş