boyuma göre kilom çok az yardım.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve YumurtaBeyazı tarafından 15 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. YumurtaBeyazı
    Offline

    YumurtaBeyazı Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar 175 boyundayım kilomsa 55.bodye başladım.yememede dikkat ediyorum.kilo almak için önerileriniz var mı? her sabah şunu yap falan tarzında kendi tecrübelerinizden .yulafı çok duyuyorum fıstık ezmesini çok duyuyorum.bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim
     
  2. Courageousss
    Offline

    Courageousss Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeşim öncelikle düzgün besleneceksin , günde en az 5-6 öğün yiyeceksin. Sabahları mesela ben 3 yumurta beyazı zeytin peynir domates yiyorum. Ayriyetten bide bi kasede süte yulaf ezmesi karıstırıp içine nar muz tarcın felan ekliyorum çok besleyici oluyor tavsiye ederim. Başlayalı 1 ay oldu normalde günde 3 öğün yerdim suan 5 yiyorum ve 65 kilodan 67 kiloya ulaştım suanda.
     
  3. ahmet ocak
    Offline

    ahmet ocak Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2014
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    129
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    SİVAS
    protein alımı kadar kaliteli karbonhidrat almaya dikat etmelisin düzenli beslenmeli ve ögünlerinde esmer pirinç ,bulgur pilavı ,patatese, bakla gillerin hepsine yer vermelisin yeteri miktarda süt abartmadan kuruyemiş tükenmelisin fındık fıstık ceviz leblebi gibi ögünlerin hep aynı saate olsun metobolizmani alıştır ögün atladıgın zaman vucudun eksikligini hiseder hale gelsin
     
  4. YumurtaBeyazı
    Offline

    YumurtaBeyazı Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    saol kardeşim .yulaf olayını beğendim yapıcam
     
  5. fbirfn
    Offline

    fbirfn Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2014
    Mesajlar:
    399
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    bol bol bulgur pilavı,yulaf
     

Sayfayı Paylaş