Boyum 180 kilom 67 vücut geliştirmeye yeni başladım hızlı gelişim kaydetmek istiyorum tavsiyeleriniz

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Leonard7 tarafından 3 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Leonard7
    Offline

    Leonard7 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    180 boyundayım 67 kiloyum vücut geliştirmeye başladım amacım düzenli olarak bu sporu yaparak gelebildiğim en iyi yere kadar gelmek ancak bunu yaparken bu yazıda boş geçmek istemiyorum en azından vücudumun şekillensin ve hacimlensin istiyorum yaza kadar ama kiloma göre yağların büyük bölümü karın bölgemde ve ben 3 4 ay içinde bu yağları eritip karın kası yapıp denize havuzada rahat rahat gitmek istiyorum genel olarak önerileriniz beslenme ve antrenman tavsiyeleriniz nelerdir?
     
  2. Can Emre Arslan
    Offline

    Can Emre Arslan Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    www.instagram.com/canemrearslan
    Yer:
    İstanbul
    daha yolun başındasın dostum , öncelikle beslenmene ve egzersizlerine çok dikkat et , karın kası senin için çok önemliyse mekik hareketlerine ağırlık ver ,
    lakin dediğim gibi beslenmene dikkat etmelisin , karın kası mutfakta olur bunu sakın unutma ;)
     
  3. Leonard7
    Offline

    Leonard7 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Forumda okuduğum kadarıyla karın kasının üstündeki yağları eritmenin mekikle alakası yok mekik sadece karın kaslarımızı hacimlendirdiğini ancak üstündeki yağ tabakasını atmadığımız sürece karın kaslarının belirginleşmeyeceği hakkında yazılar gördüm bir diğer konu ise daha hızlı gelişmek istiyorum normal beslenmesine dikkat eden biri 6 ayda 5 gelişme kaydediyorsa ben 10 kaydetmek istiyorum her türlü diyet ve egzersiz uygulayabilirim bunun için o açıdan problemim yok
     

Sayfayı Paylaş