Boy Uzun Kilo Çok Nasıl Çalışmalıyım? :)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve uraz tarafından 20 Aralık 2006 başlatılmıştır.

  1. uraz
    Offline

    uraz Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2006
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Herkese merhabalar öncelikle sitedeki herkesin ellerine sağlık.İnternet aretık resmen forum çöplüğüne döndü.Böyle seviyeli siteler olması sevindirici.Durumuma gelince eski profesyonel basketbolcuyum.Boy:2.04 Kilo:123 Yağ Oranım %22-25
    Epeydir ara vardiğim spora geri dönüyorum ancak eskiden çalışma mantığımız az kilo çok tekrardı.Vücut geliştirme ile ilgili net bilgilerim yok açık söylemeliyim.En azından bildiğimi sanıp ukalaca davranmam:)Sizlerden ricam bana uyabileceğini düşündüğünüz örnek programları paylaşmanız+diyet tavsiyelerinize ihtiyacım var.Vücudum antreman disiplinine sahip olduğundan dayanıklıdır ancak atletizm ağırlıklı ve alışkanlığındadır.Spor salonunda çalışacağım önerilerinizi merakla bekliyorum.....Saygılar
    uraz13@msn.com
     
  2. uraz
    Offline

    uraz Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2006
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar yardım edebilecek önerisi olan kimse yokmu.Yardım bekliyorum.İyi çalışmalar...
     
  3. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Spora yatkın olman senini için iyi birşey çabuk yol alabileceğini tahmin ediyorum tabi istikrarlı olabilirsen ve bu sporu seversen öncelikle vg sporunu hangi şartlarda yapacağını belirtirsen iyi olur

    Eğer salona gideceksen salondaki hocalar seni bizzat tanıyıp programını daha iyi hazırlayabilir eğer eksik birşey görürsen yine forumda konuyla ilgili arama yaptırarak (yukarda arama seçeneği var oturum açtığın yerde) birazda forumla aşina olunca bu tip konuların fazlasıyla mevcut olduğunu göreceksin ama eğer evde falan çalışacaksan elinde hangi aletler bunları da belirtmen lazım

    Ha birde amacın ne, hızla kilo verip yağ kaybetmek ve şekle girmek mi istiyorsun, yoksa sadece adele kütleni arttırıp kuvvetlenip irileşmek mi istiyorsun yoksa yavaş yavaş diyetime dikkat ederim, kardio da çalışırım, orta şeker ince ince devam ederimm mi diyorsun bunları da belirtirsen daha net anlaşmış oluruz

    İyi çalışmalar

    Başarılar :)
     
  4. uraz
    Offline

    uraz Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2006
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle cevabın için teşekkür ederim bağdat caddesindeki vandes spor salonunda çalışacağım.Ve amacım kilo sorun değil ancak yağ yakmak+irileşmek istiyorum istediğim hacim.Beslenmemde özellikle ve programımda olmazsa olmazlar nelerdir.Yardım edebilirseniz çok sevinirim.Ve bir arkaadaşım uzun boyluların ve basketbolcuların vg de başarılı olamayacaklarını belirtti.Uzun va dayanıklı kaslara sahip olmamızdan bu bir dezavantajmıdır.Bugüne kadar sadece çabukluk kondüsyon ve atletizm antremanları yaptım.Yaş:25 tekrar teşekkürler...
     
  5. testesterone
    Offline

    testesterone Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2006
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    otoriteler 1.85 den sonrasının vucut yaptıklarında daha gec olacagını savunuyorlar aslına bakıldıgında haksızda değiller olay su kas yaparsın ama kısa boylu birinin kas yapması 1 yıl sürerken senin 2 yılı falan bulur ama sonuc olarak daha güzel bir görüntüye kavusursun sebei ise sendeki kasın uzun bir kas yapısı ile alakalı olması ama unutma yapamazsın demiyorum paull dillet 2.2 mr olimpialarda zamanında taş söktürüyordu hala kol ölçüsüne synhol hariç pek gelen yok yağ yakımı konusunu forumda incelersen epey konu mevcut bunla ilgili selametle
     
  6. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Rica ederim forumu iyi bir karıştır aradığın herşeyi bulursun sen antrenmanlara hayırlısıyla bir başla, kafana takılan ayrıntılar için cevap bulunur. Dediğim gibi beslenme önemli,
    Bol protein; bir otruruşta bir inek yediğin zaman çok protein almış sayılmassın yeterli ve sık sık 3 saatten fazla proteinsiz kalma,
    Yeterli karbonhidrat karmaşık karbonhidratlar yine az ve sık öğünlerde alınmalı ekmek mümkün olduğu kadar az mümkünse sıfır, pilav makarna nohut fasulye bulgur gibi kuru bakliyat bol bol, taze sebze meyvenin faydalarından bahsetmeye gerek yok ama burda en önemli protein ve karbonhidratın dozunun ayarlanması ve sık alınması. ;)

    İlk haftalarda egzersizlerin yapılış teknikleri, kas gruplarının isimlerini ve hareketlerin niteliklerini öğrenmeye başlarsan ve çok ta fazla ağır yüke girmeden hisserek egzersizleri tam nizami yapmaya çalışırsan alt yapı ve alışkanlık açısından daha iyi olur sonradan max ağırlıklarda çalışmaya başlarsın

    Başarılar
     
  7. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Ha birde uzun boy konusunu mesele yapma öyle bir kural yok sen podyuma çıkmayacaksın ki, zaten vücut yapının irileşmeye müsayit olduğu belli göreceksin eğer dikiş tutturabilirsen kaslarını da iyi geliştireceksin (evvel Allah).

    Saygılar
     

Sayfayı Paylaş