Boy Uzatma (Değişik Teknik)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Cruciare tarafından 10 Haziran 2006 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 45 üye.
  1. Cruciare
    Offline

    Cruciare Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2005
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Bu sitede 2 ürün tanıtıyolar boy uzatmak için.

    http://www.growtaller.net/plus.html

    1. Birincisi ayakkabının içine takılıyor ayakla temas halinde kalıyor ve ayaktaki belirli bölgeleri uyararak büyüme hormonu salgılatıyor.

    2. Diğer ürün MF3 diye bi ek ilaç. Bunu tek başına kullanmak işe yaramaz diyor sitede ama birinci ürünle beraber kullanılınca 5-15 cm arasında uzama gözleniyormuş.

    Ben ne kadar doğru bilmiyorum ingilizcesi iyi olanlar yorumları bekliyorm.

    Bi de sitede testimonial diye bi bölüm var en üstte sağda. orda bu ilaçla aleti kullananların yorumları yazıyor ama ne kadar doğru bilmiyorm. Hepsi boyunun uzadığını söylüyor hem de 2-3 ayda.
     
  2. Cruciare
    Offline

    Cruciare Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2005
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    e hadi biri bişey yorum yapsın bari 40 kişi bakmış
     
  3. mobo
    Offline

    mobo Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yabanci ülkelerde bu gibi ürünler cok fakat kesin bi yarari oldugunu sölemek zor. Erkeklerde boy uzamasi 21 yasina kadar devam eder burda önemli olan nokta kisinin genetigidir. Insanin DNA sinda boyunun limiti bellidir bunun üstüne cerrahi bi müdahale olmadan cikamazsin. Human Growth Hormone a gelince eger sen gelisimini tamamlamissan sadece kemiklerinin kalinligini artirir boy olarak bi uzama görülmez. Sonuc olarak kisi DNA sindaki limite vardiktan sonra bu gibi aletler veya hormonlarla büyümesi saglanamaz.
     
  4. mucteba
    Offline

    mucteba Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    24 yaşına kadar devam eder. bence etkisi olabilir ama bu tip ürünler ticari amacı önplanda tutlmuş gibi çok tavsiye edileceğini sanmam. en azından ben kullanmam.
     
  5. dj_mes
    Offline

    dj_mes Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2006
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bende bir yol biliyom boy uzatema hususunda ibni sinanın şifalı bitkilerle ilgili kitabında zeytinyağı günlük ve çemen karıştırılarak kaburgalara sürülür diyor .
     
  6. MdbK
    Offline

    MdbK Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2006
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
  7. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    ben ınanmıyom abıcım oyle seylere bana sacma gelıyo ksura bakma
     
  8. Zaggy
    Offline

    Zaggy Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2005
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bunun dogrulugu olabilirmi o kadar kişi sitede dogrulamış fakat ben bide bilen birisindeen duymak istiorum
     
  9. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    Bitkisel mudahale ancak deri altı agrı ve deri üstü için geleneksel bir metoddur bitki ile boy uzaması mantık dışıdır.
    boy uzatmaky,ta tıp iyi bir noktadadır arkadaslar eskiden bir bacak diğerinden daha fazla uzaya biliyor operasyon basarısıs oluyordu şimdilerde kesi olayı ve çivi olayı ile boyu 35 cm ye kadar uzata biliyorlar..
     
  10. Zaggy
    Offline

    Zaggy Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2005
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    diyelimki boyu uzattık ben o uzatılmış bacaklarla zıplayabilcekmiyim? ya bu sitedekiler yani arkadasin vermis oldugu growtaller dakiler acaip seyler yazmis yok 1 ayda 2" filan sasirdim kaldim
     
  11. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    kesinlikle haklısın doktorlar zaten özellikle eklem bölgelerine operasyon yapacakları için hastaya olumsuzlukları anlatıyor bunun en basta geleni hareket kabiliyetinde kısıtlama
     
  12. Zaggy
    Offline

    Zaggy Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2005
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    amaaan o zmn uzamasamda olur ya eylül 3 ünde 1990 da dogdum boyum 1.70 yeter be bende çok istiom çok şükür bunada walla
     
  13. Zaggy
    Offline

    Zaggy Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2005
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    flood yaptigim için özürdilerim ama tesekkürler flexor bildiginiz kilo verme dietleri varmı? ben bb yapmıorum ama her gün 30 dk koşuorum 1 saate yakında basketbol oynuorum bu şekilde kilo verebilirmiyim acaba??
     
  14. MdbK
    Offline

    MdbK Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2006
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    İnternette araştırırsan boy uzatma programları bulabilirsin ben bi tane yolladım zaten.İçinde bir sürü germe/esnetme hareketi fln var.Eklemleri açılıo herhalde o kdr çok hareket yapınca.Aslında bi denemek lazım hiç bir zararı yok çünkü günde 1-2 saat esnetme yapmanın.
     
    307KD ve ozleyis bunu beğendi.
  15. Zaggy
    Offline

    Zaggy Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2005
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    elinde link varsa verirmisin?
     
  16. MdbK
    Offline

    MdbK Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2006
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Bilgisayarımda bulabildiğim bir tane vardı onu da yukarıda yazdım.Şimdi bakınıcam brz.Bir tane program bulmuştum onda daha çok hareket vardı, bulabilirsem yollarım onu da.
     
  17. Zaggy
    Offline

    Zaggy Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2005
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    verdigin programi yarindan itibaren uyguluycam simdiden basariler dileyin
     
  18. candas
    Offline

    candas Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yyaaaa o grow işi tehlikli sana kıllanmadan ses kalınlaşmasından angut olmaktan falan bahsetmemişler herhalde biraz araştır bide onun kullanımı saklaması falan dert
     
  19. gogopasa
    Offline

    gogopasa Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    erzurum
    arkadaşlar bence mantıklı bişey bu boy uzatma teknikleri fakat bu gelişim çağı içinde yapılırsa mantıklı onun dışında çok mantıklı olurmu bilemiyorum bunun dışında bende bir yerde duymuştum eklemleri açarak boyun 5 cm uztıldığını ama hiç dene medim benim boy 188 yeterde artar bile Allah olmayanlarada verir inşallah ama spor yapan adamla yapmayan adam arasında çok büyük boy farkları olur buda bir gerçek sigara ve içki ise baş düşmanı boy uzatmanın bunun dışında body sporu boyu olduğu gibi bırakmıyor yani kısaltıyor çünkü ağırlık kaldırdıkça eklemler birleşiyor haberiniz olsun herkese sevgi ve saygılarımla
     
    307KD bunu beğendi.
  20. yunusyun
    Offline

    yunusyun Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar size Türkçe bir link ekliyorum:

    Fakat içindekiler enterasan zaten genelde tükettiğimiz şeyler.



    http://www.bitkiselsifa.com/urun.php?islem=2&id=16


    Eger almayı düşünürseniz hep birlikte hareket edip pazarlık yapabiliriz.

    Hadi hepinize kolay gelsin.
     

Sayfayı Paylaş