Boy uzamasına acıklık getirelim

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve _Tunc_ tarafından 7 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. _Tunc_
    Offline

    _Tunc_ Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2014
    Mesajlar:
    248
    Beğenileri:
    160
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Boy uzama konusu o kadar cok acılmıski artık kesin bi kanıya varılması gerektiğini düşünüyorum.internette ve burda boy ile ilgili cok çöp bilgi var trollemeler dalga gecmeler artık bi kesinlik kazanmasını istiyorum ki bircok arkadasımında böyle istediğinden eminim.kafam cok karısık cünkü omuz calısma diyenleri mi saysam bacak calısma diyenleri mi saysam bilemiyorum her kafadan bir ses. 16 yasındayım ve uzama cağındayım 1.73 üm 6 aydır yapıyorum ama artık kime inanacağımı sasırdım,herkes değisik birsey söylüyor bilimsel gerceklik payı olmadan konuya bilen kisilerin yardım etmesini istiyorum İyi forumlar


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  2. TTTT
    Offline

    TTTT Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2013
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    hiç bir konu karısıklıgı ve yanlıs bılgı gormuyorum ben herkesin dedigi doktora gidip baktırmalısın parmak uclarından ne kadar uzayıp uzamayacagını belırlıyor yanı 16 yaısndasın buyuk ıhtımalle biraz daha uzarsın yanı burada kımse senın uzayıp uzamayacagını bılemez doktra gıdıp test yaptırman lazım kesın bılgı ıstıyorsan örnek istersen benım 16 yasında boyum 174 falandı dün unıversıtede olctuler 179 cıktım 19 yasındayım suan yanı 5 cm uzama olmuskı bu 16 dan 19 a cok buyuk bı rakam normalde 16 17 cıvarı uzama duruyor tabı ınsana baglı bıraz 21 yasına kadar yavas yavas uzayanda var fakat tabı doktor bilir omuz prese falan gelınce alakası yok bilimsel oalrak boyu kısalttıgına ilişkin bir bilgi yok şuana kadar ne bacak calısmanın nede omuz pressin yani yapmanda faydan var vücütun daha fazla buyume hormono saglıcaktır bacak calısırsan ozellıkle cunkü büyük kastır gelismini olumlu bile etkiler sahsen ben press falan gırıyordum gucumun yettıgı kadar 5 cm uzadım aılemde 170 en son boy ben 179 oldum sanslıyım bıraz aıleme gore
     
  3. _Tunc_
    Offline

    _Tunc_ Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2014
    Mesajlar:
    248
    Beğenileri:
    160
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Ortopedi de mi yapılıyor hastanede hangi bölümde yapıldığını söylersen sevinirim


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  4. NowFear3
    Offline

    NowFear3 Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2014
    Mesajlar:
    372
    Beğenileri:
    175
    Ödül Puanları:
    43
    Ben spor yapıyorum ( Yüzme , futbol , basketbol , fitnessa başlamadım önce ve hobi değildi yapıyordum) Bunların hepsi boy uzamasina neden olabilecek şeyler böyle söyleniyor. Mahalleden bir arkadaş vardı aynı boydaydik ve kiloluyduk ve hiçbir aktivitelesi yoktu arkadaşın günü pc başında yemek yemekle geçerdi . 16 yaşında kilo vermeye başladığımda haylaga görüsuyorduk kardiyo yaparak yan komşum zaten yaş 17 oldu en fazla 2 cm ondeydim kilo verdim boy attım biraz sonra benim okul , dershane , kurs , salon derken fazla gorusemedik öyle görüyordum arada bundan tam hatırlamıyorum 5 -6 ay önce görüştük çocuk hiçbirşey yapmadan 10 cm boy fark atmış ve zayiflamis . Ne olmuş lan felan dedim sana birsey yapmadım dedi


    BU IS SADECE GENETİK . BU ÖRNEK HERKESİN KULAGINA KÜPE OLSUN BOŞ KONUSMALAR OLMASIN.
     

Sayfayı Paylaş