Boy nasıl uzatılır ??

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve oozen59 tarafından 31 Mart 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 15 üye.
  1. oozen59
    Offline

    oozen59 Üye

    Katılım:
    30 Mart 2011
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhabalar,
    Ben boyumu uzatmak istiyorum. Yüzmeye gideceğim olmassa. Peki yüzme dışında evde boyumu nasıl uzatabilirm ?? genelde sürekli basket oynarım süt arada bir içerim barfiks çubuğum var barfiks denerim ama 1,5 yada 1'den sonra tıkanırım. Bikaç arkadaş çubukta asılı kal uzarsın dediler ? Doğru mu yanlış mı bilemedim. Ne yapmalıyım. Lütfen bilgisi olan arkadaş yardım edebilir mi ??
    Teşekkürler. :)
     
  2. deniz68ruhu
    Offline

    deniz68ruhu Yeni Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2010
    Mesajlar:
    329
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Gazeteci, Araştırmacı
    Yer:
    İstanbul
    Uzamazsın öyle süt iç.
     
  3. tyly12
    Offline

    tyly12 Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    435
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Kac yasindasin eger basketbol oynma imkanin varsa oyna bnm kardesim 97 li profesyonel olrak kulubte 5 6 yildir basket oynuo boyu baya uzadi yasitlarina gore ama onun yaninda balik yagi largine l'aurnitine ozel gnc de satilan urunlerde kullanio hem saglik hem dayaniklilik icin cinko da onmli her gun antremni var cunku cok kafaya takma boyun uzar
     
  4. Emre94
    Offline

    Emre94 Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2010
    Mesajlar:
    369
    Beğenileri:
    122
    Ödül Puanları:
    0
    Yaşını boyunu ve kilonuda yazsaydın bi
     
  5. oozen59
    Offline

    oozen59 Üye

    Katılım:
    30 Mart 2011
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    yaşım 15. boyum yaklaşık olarak 1,65.
     
  6. mertasım
    Offline

    mertasım Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    şimdi erkekler 21 yaşına kadar uzuyor,15 yılda 165 cm uzadıysan geriye kalan 7 yılda da rahat 82.5 cm uzarsın doğru orantı olarakyani 165+82.5=2 metre 47.5 cm olursun dert etme
     
    FeelsLike1 bunu beğendi.
  7. McCurry
    Offline

    McCurry Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2013
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Beynini çöpe at,bir işe yaramıyor zaten
     
    alvel, bangblur, aranan_adam ve diğer 3 kişi bunu beğendi.
  8. Balboa7
    Offline

    Balboa7 Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    1.382
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    boy uzaması genetiktir barfis pullover hareketleri vücudu esnetir ve dikleştirir ve böylece 1-2 cm uzun gösterirsin yani her yüzen yada basketbol oynayan 1.95 boyunda olmaz
     
  9. atahan224
    Offline

    atahan224 Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    197
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Yalova
    Boyunun uzaması için basket yüzme gibi sporlar yapabilirsin doğrudur. Ama barfiks vb. hareketlerin boy uzamaya etkisi olmuyo denmiş yanlış bilgidir bu barfiks çekmek omuzlarıda genişletir boyuda uzatır hiç çekemiyorum diyosan asılı kal öbür boyu uzatacak hareketler (daha doğrusu balboa7 nin dediği gibi esnetip dikleştirecek) ;; db. pullover , back pull down , front pull down , reverse pull down ve barfiks türevleri. bu egzersizler omur disklerini birbirinden açmaya yarar buda senin uzamana yardımcı olur flexor un bu konuyla ilgili mesajları var araştırırsan bulabilirsin. Aksine boy uzamasına engel olabilecek hareketler ise ; deadlift , squat ve benzerleri bu hareketler ise aksine omurları ve eklemleri sıkıstıracak şekilde baskı yapar buda uzamanı ( az da olsa ) etkileyebilir. Ve bu arada yukarda basket ve yüzme yap dedim ama her basket oynayanın boyu uzun değil boyu uzun olanlar basketçi oluyo zaten böyle bi durumda var uzatmıyo değil ama. Sana şöyle özetliyim boy uzamasını istiyosan süt ve süt ürünlerini tüketmelisin etkisini görürsün hiç öylee l-arginine falan önermem gereksiz uzayacağı kadar uzar genetikle alakalı zaten ailendeki bireylerden uzunsan uzun sayılırsın....
     
    Balboa7 bunu beğendi.
  10. mertasım
    Offline

    mertasım Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    kardeş şaka yaptım kusura bakma özür dilerim gerçekten
     
  11. smallboy
    Offline

    smallboy Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    KKTC - İZMİR/BUCA
    kardeş ben 14 yaşındayken 1.52 idim 15 yaşına geldiğimde 1.62 oldum ve şuan 16 yaşımdayım boyum 1.74 civarı üniversiteye kadar 1.85 civarı olacagımı tahmin ediyorum babam ve amcalarım da 180 ve üstü :)
     
  12. mertasım
    Offline

    mertasım Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    banada bikaç şey öner abi ben süt içemiyorum bir yatılı okuldayım ama her sabah 2 kibrit kutusu büyüklğünde peynir yiyorum,ne gibi sporlar boyumu uzatır benim
     
  13. alvel
    Offline

    alvel Üye

    Katılım:
    11 Mart 2014
    Mesajlar:
    405
    Beğenileri:
    210
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Sporcu-Öğrenci
    arkadaşlar bırakın bu süt içemiyorum şeylerini süt cidden çok yararlı boya ben 17 yim hala içiyorum ki benim süte alerjim gibi bişey var içtikten 1 sn sonra bi titreme geliyor vücuduma resmen olduğum yerden fırlıyorum ama yinede içiyorum zorlayın kendinizi biraz ya değmez mi fazla uyuyun
    vücudu açın gerin etkisi olacaktır
     
  14. SnycnYcl
    Offline

    SnycnYcl Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    543
    Beğenileri:
    131
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Marmaris
    Sen evrim geçirmişsin kardeşim :D Ben 2-3 yılda bir 2-3 cm atıyodum :D
     
  15. kozan40
    Offline

    kozan40 Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2010
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Ozetle sunlari yap hergun en az 500 ml sut ic 1 avuc badem ceviz fistik gunde 10 dakka barfikste aralikli aralikli asili kal 2 dk yap dinlen bi 2 dk daha yap esnesin vucudun beslenmenede cok onem ver yogurt peynir de tuket gun icinde d vitaminide al güneşe cikarak kemik guclenmesi icin

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  16. Cybork
    Offline

    Cybork Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2013
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Boy abdesti alıp , boy duasına çıkmalısın :D şaka tabi basketbol oyna hep öyle derler boyu uzatır neden basketbolcular bu kadar uzun bi düşün . :)
     
  17. AlperTR01
    Offline

    AlperTR01 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2014
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Basketbolun boy uzattığı henuz kanıtlanmamistir . Boy uzamasi icin onemli olan genetiktir tabi ama kalsiyumla desteklenirse daha iyi olur ..

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  18. alvel
    Offline

    alvel Üye

    Katılım:
    11 Mart 2014
    Mesajlar:
    405
    Beğenileri:
    210
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Sporcu-Öğrenci
    sende şunu anla basketçiler basketçi oldukları için uzun değil uzun oldukları için basketçi ha basket gelişim çağında boy uzamasına katkıda bulunur dersen o olabilir belki
     
  19. guresci 57
    Offline

    guresci 57 Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    14 yaşındayken boyum 160 dı şimdi 15 yaşındayım boyum 175 hedefim 185 ve üstü
    Ama ben her gün süt içiyorum ve günlük 1-2 saat basketbol ve barfix çekiyorum
     
  20. Cybork
    Offline

    Cybork Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2013
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    gelişim çağı için konuşuyorum ben de , 25 30 yaşlardan bahsetmiyorum .
     

Sayfayı Paylaş