Bosbossy Çalışma Programı ve Günlüğü

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve Bosbossy tarafından 15 Kasım 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    Öncelikle Merhaba Hocalarım ve Arkadaşlarım,

    Ben Serhat, 20 Yaşındayım ve Bir Şirkette Bilgi-İşlem Departmanındayım. Birçok Arkadaşımızda Olduğu Gibi Bende de Kilo Sorunu Var(Hemde Baya) Şöyleki;
    Boy: 1,72
    Kilo: 102

    Vücut tipi olarak Endomorph bir yapıya sahibim kilo almaya elveirşli piknik tipi bir vücut yani ama bu forum bana herşeyin iyi yönünden bakmayı gösterdi, Şöyleki kolay kilo alan bi vücuta sahibim ama zorlanmadan çabuk kütle sağlayabilicek bir vücuta sahip olduğumu da biliyorum.
    Aslında kimse inanmıyor bu kiloda olduğuma çünkü sadece bi bölgeden değil tüm vücut olarak kilo almış gözüküyorum.
    Benimde birçok kez kilo verme girişimlerim oldu çalıştığım yani çaba harcadığım zamanlarda kilo inişleri oldu, Lakin bırakınca ve eski alışkanlıklarıma dönünce geriye geldi kilolar fazlasıyla hemde!.
    Birazda Alışkanlıklarımdan Bahsedeyim. Öncelikle 3-4 Ay Öncesine Kadar Aşırı Sayılıcak Derecede MMORPG (Online Game) Hastasıydım, yani bi otururdum abartmadan 10-12 saat pc başından kalkmazdım(Tabi otururken yiyoruz farkında olmadan sürekliduh) Bu kilolarımın çoğu bu alışkanlık yüzünden geldi diyebilirim hiç hareketsiz 6-7 ay kadar böyle devam etti. Sonradan düşününce herşeyin farkına vardım ama geç oldu sanırım(Aslında hiç bir şey için geç değildir.)
    Çok şükür sigara ve içki gibi alışkanlıklarım yok ve yazıya başlarken yazdığım gibi bu işe dur dedim ve 1 aydır diyet,çalışma programları ve vücut genel yapısında araştırmalar yaptım. Zülküf Turan ve Özer Baysaling hocalarımızın kitaplarını aldım okudum. Önümüzdeki hafta içinde çalışmaya başlıyorum. Şuan Muscle Tech Hydroxycut Hardcore siparişi verdim ve bi hafta içinde gelmesini bekliyorum. Tabiki bu Supplement gelene kadar beklemicem ön hazırlık olarak vücuttaki hamlık aşamasını geçmesi için yavaş yavaş ön çalışmalarına başlıyorum cuma günü. Biraz fazla yazdım galiba hatalarım varsa herkesden özür dilerim, Günlük Takip Çizelgesi, Çalışma Programı ve Diyet Kısımlarına Geçeyim. Burda bana yardım, eleştiri ve önerilerinize her zaman açığım. Çünkü biliyorum ki yanlışım kesin vardır. Burdaki hocalarım düzeltecektir.




    Öncelikle kendime bir Günlük Aktivite ve Beslenme Çizelgesi Yaptım.
    Böylelikle her gün ne yaptım ne yedim bilicem, 1 ay sonra kilo veremezsem yada iyi kilo verirsem geriye dönüp kendimi kontrol edebilmiş olucam.

    Link: http://img162.imageshack.us/img162/8971/gunluktakipve3.jpg

    Burda gördüğünüz gibi iş için 7,30da evden çıkmam gerekiyor. Bu yüzden kahvaltısız diyet düşünülemez! Kendimden fedakarlık edip 6,30da uyanıcam hergün. Kalkınca aç karnına Hydroxycut Hardcore alıcam yarım saat sonra kahvaltı yapıp çıkıcam evden, bu aradaki yarım saat içinde Esnetme(Stretching) hareketlerini yapıcam ki bir günde ne kadar enerji harcarsam bana yarar sağlar.
    Çizelgede gözüktüğü gibi bir gün içinde neler yaparsam kayıt olucak buraya. İçilen sudan, moralime kadar. Çünkü her aylık periyodta geriye dönüp değerlendirme yapacağım.
    Çizelgeyi buraya koyma amacım aklında böyle birşey yapmak isteyen varsa örnek olması amacı ile koydum. Ayrıca çizelgeye eklenicek şeyler varsa söylerseniz hep beraber öğreniriz.

    Sıra Diyette:
    1100 Kalorilik bir diyetle başlıcam, bakalım bu diyeti kaldıramazsam kaloriyi biraz yükseltebilirim.

    Diyet Programı 1100 Kalori

    Kahvaltı: Şekersiz Çay, 1 Dilim Kepek Ekmek, 1 Yumurta, Az Yağsız Beyaz Peynir

    Kuşluk: 1 Bardak Ayran

    Öğlen: 1 Dilim Kepek Ekmek, Haşlanmış Tavuk Eti, 1 Yumurta, Salatalık, Domates ve 1 Meyve

    İkindi: Sütlü Çay yada Ayran

    Akşam: 100 gr. Yağsız Kırmızı Et Yada Beyaz Et, 1 Dilim Ekmek
    Haşlanmış Sebze (Lahana,semizotu,marul,kabak, Havuç Rendesi,Domates vs )

    ____________________________________________________________

    Çalışma Programı:

    Link: http://img228.imageshack.us/img228/607/calsmakd9.jpg

    Antreman
    Her Antreman Öncesi ve Sonrası Esnetme (Stretching) Yapılıcak

    Pazartesi:
    *Esnetme (Stretching)
    *%65 Nabız İle Başlayarak Tempolu Yürüyüş, Koşma ve Bisiklet Yapılıcak Toplam Antreman Arasız 1 Saat Sürecek
    *Nabız Ritmi %85'e Kadar Çıkarılıcak
    *Esnetme (Stretching)

    Salı:
    *Esnetme (Stretching)
    *30 Dakika Arasız Az Ağırlık Çok Tekrar 3x15
    Ağırlık Antremanı Yapılıcak (Güç Arttırımı ve Sarkma Olmaması İçin)
    *Sonra 30 Dakika Kardio Çalışması
    *Esnetme (Stretching)

    Çarşamba:
    Off Gün

    Perşembe:
    *Esnetme (Stretching)
    *%65 Nabız İle Başlayarak Tempolu Yürüyüş, Koşma ve Bisiklet Yapılıcak Toplam Antreman Arasız 1 Saat Sürecek
    *Nabız Ritmi %85'e Kadar Çıkarılıcak
    *Esnetme (Stretching)

    Cuma:
    *Esnetme (Stretching)
    *30 Dakika Arasız Az Ağırlık Çok Tekrar 3x15
    Ağırlık Antremanı Yapılıcak (Güç Arttırımı ve Sarkma Olmaması İçin)
    *Sonra 30 Dakika Kardio Çalışması
    *Esnetme (Stretching)

    Cumartesi ve Pazar
    * Ayda 2 Defa 1 Saat Boyunca İp Atlama veya Kardio Çalışması Aynı Ritim.

    Amaç tamamen yağ yakmaya yönelik olduğu için kardio çalışması baya fazla hocalarım. Bunda bir zarar varmıdır?

    **Soru: Bu Güç Çalışması için Zülküf Turan Hocamızın kitabında sadece dinlenmeden 30 dakika ağırlık antremanı demiş acaba bu süre zarfında aralıksız hangi hareketleri yapmalı. Yada her bölgeden bir hareketmi yapmalıyız. Bu konuda beni aydınlatabilirmisiniz.

    **Soru2: Elimde l-carnitinde var Hydroxycut Hardcore ile Antremandan önce ikisini alsam bi sorun olurmu?
    ________________________________________________________



    Şuan ki kilo: 102
    Hedef: 70-75

    Bu kadar şeyi yazmamda ki amaç benim gibi ilk başta olmaz uğraşamam diyenler belki görürse moral kazanabilir ve birazda olsa birbirimizi motive edebiliriz.
    İşte herşeyi yazdım uğraştım araştırdım. Sizden her türlü bilgiye açığım.
    Bu konuya günlük yada haftalık olarak yazıcam şuan vücut resimlerimide çektim çalışmam sonuçlanınca ilk hali ve son halinide koyucam insan Allah'ın izniyle isteyince oluyor diyecek herkes.


    Herkese Şimdiden Zaman Ayırıp Okudukları İçin, Yorumları ve Verecekleri Bilgiler İçin Teşekkür Ederim.
    Bosbossy 15.11.2007
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
     
  2. snickers
    Offline

    snickers Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Yediklerinle alakalı olarak, bence akşam yağsız yazmış olsan bile kırmızı et yeme.. Tonbalığı veya haşlanmış tavuk daha iyi olur diye düşünüyorum. Kırmızı et ne kadar yağsız desende içinde hatrı sayılır yağ var. Eğer çok ağırlık kaldıracaksan olabilir ama öncelikli amacın kilo vermek.

    Bu arada ne yediğini kalori kalori hesaplamaktansa sağlıklı, yağsız, hafif şeyler yemeyi düşünürsen bunu bir düzene oturtabilirsen daha rahat edersin. Mehmet Öz'ün kitabında bir benzetme çok hoşuma gitmişti. Rejim yapmayı, suyun altında nefes tutmaya benzetiyordu. Bu arada yağ oranını ölçtürüp her ay buraya yazmayı unutma.

    Birde moralin yanına kararlılık %100 ekleyebilirsin :)

    Kolay gelsin..
     
  3. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    Teşekkürler yorumladığın için snickers, ben genellikle beyaz et severim zaten ama arada bazen değişiklikde lazım oluyor. Evet dediğin gibi rejim olayına girince insan ister istemez bi çöküşe giriyor. Yani bu saatte şunu bu saatte bunu ye diyince insan biraz agresifleşiyor sanki :) Neyse dediğim gibi şu ilk aşamada ne kadar zor olsada limitlerimi zorlayıp bunu başaracağım. Ben istedikten sonra gerisi boş olucaktır.
    Pazartesi marmara üniversitesi hastanesine gidiyorum vücut yağ, kas, kemik oranına baktırmak için. Her ay bunu yaptırıcam çünkü kilo verirken sağlığımdan olmak istemem.
    Kararlılık Ekledim güzel fikir sağol..
     
  4. Reddie
    Offline

    Reddie Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenileri:
    388
    Ödül Puanları:
    93
    imaj cok buyuk, dagitmis sayfayi onu kucultursen...

    hydroxycut icin kombine etmeyin demislerdi ama ben denedim bir zararini gormedim ikisinin
     
  5. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    Evet dünle birlikte 1. gün başlamış oldu. Akşam üzeri işten salona gittim ve kardio programına başladım. Aslında ilk gün olduğu için fazla zorlamayı düşünmüyordum hamlık olduğu için üzerimde. Dün akşam
    30 dakika koşu, Twist, 5 dakka Sopa çevirme(üst bölge için), 5 dakka dambıl yana eğilme, 4x15 mekik ve yine 10 dakka koşu ile programı bitirdim. Program bittiğinde bende bitmiştim ilk gün bu kadar şey çıkaramam diye düşünmüştüm.
    Bu sabah haliyle çoğu yerim ağrıyor. Zaten benim amacım ön hazırlık şuan için supplement'im gelinceye kadar vücuttaki hamlık ve hareketsizlik gitsin diye başladım programa.
    1 Haftaya kadar gelicek inş. supplement tam programı onunla başlıcam.
     
  6. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    İlk mesajımı editleyemiyorum cannabis, bir yetkili resmi kaldırırsa yada küçültürse sayfada düzene girecektir.
    Sen Hydroxycut hardcore ile l-carnitin aldın galiba, peki faydası oluyormu carnitinin hydroxycut yanında?
     
  7. Reddie
    Offline

    Reddie Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenileri:
    388
    Ödül Puanları:
    93
    ben carnitin bitene yakin almistim,
    birbirine faydasini bilemiyorum ama guzel ter atiyorsun,
    kardiyoda ozellikle hemen isitiyor vucudu. cok su icmek lazim
     
  8. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    Hmm Teşekkürler, Günde 3 lt su içiyorum zaten daha fazla içersem böbreğe yazık olcak :)
     
  9. crespo143
    Offline

    crespo143 Üye

    Katılım:
    31 Mart 2007
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Aldığınjız kolari çok çok düşük.Bu diyetle 10kilodan fazla vermezsiniz.Sizin 1800kalori civarında diyete başlamanız lazım.
     
  10. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    Uyarın için teşekkürler,
    günlük 2900 civarı kaloriye ihtiyacım varmış, biliyorum 1100 kalori düşük kalıo baya ama bi denicem bakalım zaten beni zorlarsa yada halsiz kalırsam günlük kalorimden 1000 kalori aşağıda bi diyetle devam edicem. Yorumun için sağol..
     
  11. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    Bugün marmara üniversitesi hastanesi spor fizyolojisi bölümüne gittim sağlık kontrolü ve vücuttaki yağ,kas oranı için. Şuan için diyet ve çalışmaya ara verdim. Bugün ilk muayne ve tahliller yapıldı ve yarın kan tahlili yapılıcak. Perşembe günüde metabolizma hızı testini yapcaklar. Yani şuan tamamen baştan bir program ve diyet içersine girmem gerekicek.
    Perşembe gününden sonra beni diyet bölümüne sevk edicekler. Ordan sağlıklı bir diyet ile devam edicem yoluma.
    Ayrıca doktora Hydroxycut hardcore ve l-carnitin için ne diyorsunuz dedim hiçbirine bakma dedi. Ölünceye kadar onları kullanamıcağına göre hiç başlamamak en iyisi dedi. Belkide doğru söyledi ama 2x 120 kapsül siparişi verdim bile bekliyorum :)
     
  12. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Metobolizma testi yaptirmak icin ne kadar bi ücret ödüyorsun bosbossy, kilo sorunu olanlar icin cok güzel bir cözüm.
     
  13. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    Evet Despo doktorla konuştuk bunu metobalizma hızını bilirsen yapacağın diyet ve egzersizleri buna göre veriyorlar ve daha iyi sonuç alınıyormuş. Ücret konusuna gelince çok yüksek bi rakam değil 40 ytl ücret alıyorlarmış bunun için. Bende dedim madem bu kadar ciddi başladım işe hepsi olsun kısmetse yaza doğru bu forumda ilk mesajıma alıntı yapıp o zamanki kilomu karşılaştıracağımdumbelllls
     
  14. Excursion
    Offline

    Excursion Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2006
    Mesajlar:
    888
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Metabolizma testini nasıl yapıyorlar? Benim bildiğim 12 saat yemek yemiyorsun, dinlenme halinde oluyorsun, nabzına göre ölçüyorlar...
    Böyle mi?
     
  15. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    Bugün kan tahlili istediler, bugünde onla uğraştım ya. Off ne teferruatlı işmiş bunlar. Neyse herşey çıksın ortaya ona göre diyet ve program vericekler.

    Excursion:
    Bilmiyorum nasıl yaptıklarını perşembe bende görüp yazarım burda. Bana dedikleri sabah 7de az bişey ye. 1.30da da teste alıcaklarmış. Yani 6 saat aç kalması lazımmış vücudun.
     
  16. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    Bu arada 2 kutu 120 Kapsül'lük Muscle Tech Hydroxycut Hardcore dün akşam geldi. Akşam çekip koyarım foruma sahte olma olayı varmı birlikte bakarız :)
     
  17. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    Hydroxycut Hardcore geldi demiştim onların resimlerini çektim ama yakın çekimde tam net olmadığı için ince ayrıntıları yani sahte olup olmadığını anlayacak kadar gösteremedim size ne yazıkki. Lakin amerikadan geldiğine dair her türlü belgeyi ve faturayı gördüğüm için zaten içimde şüphe yok.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    Bugün metabolik hız ölçümü yaptırdım. Bu ne demek derseniz vücut dinlenirken ne kadar kalori ve enerji harcıyor bunu ölçüyorlar.
    Sabah 7de küçük bi kahvaltı yaptım, randevum 13:30daydı. Vücut 6 saat aç kalması gerekiyormuş. Hız ölçümünü nasıl yapıyorlar onuda söyleyeyim, 5 dakika bi yatıyorsunuz dinleniyorsunuz. Sonra Bir maske ile bi makineye bağlıyorlar sizi ve 15 dakka uyku moduna geçiyorsunuz. 15 dakika hiç bişey yapmadan uyuyorsunuz ve makina bu sırada ölçümleri yapıyor. 15 dakka sonunda uyandırıyor doktor. Benim metabolik hızım 2200 küsür çıktı. Doktor'un söylediğine göre baya iyi bir hızda çalışıyormuş vücudum. Yani bazı kişilerin dediği gibi ne yesem yarıyor tarzında bi vücudum yokmuş. Yine doktorun dediğine göre kilo almam için baya bi yemem lazımmış bu kadar kiloyu nasıl aldım oda şaşırdı :)

    Neyse böyle arkadaşlar. Önümüzdeki salıda bir alet takıcaklar bana birgün üstümde kalıcak ve 1 günde vücutun yaktığı kaloriyi gösteriyormuş. Yani çarşamba günü diyet ve egzersizlere başlayabilirsin dedi doktor.
    Benden bu kadar her ne kadar yorum gelmesede ayrıntısıyla yazıyorum ki yapıcak yada merak edicek arkadaşlarımız varsa öğrensin nasıl aşamalardan geçiyor. Bana kimse anlatmadı bunları hep sora sora öğrendim. Sağlıcakla Kalın..
     
    murinyo ve snickers bunu beğendi.
  19. snickers
    Offline

    snickers Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Merak etme Bosbossy yazdıkların boşa gitmiyor. Bende metabolizma hızımı ölçtürmeye karar verdim hatta birkaç test ve tahlil yaptırdıktan sonra diyet yapmaya başlayacağım senin gibi. Bu metabolizma hızını ölçen test sonucunu şimdiden merak etmeye başladım. Bakalım benim sonuçlar ne çıkacak. Bu arada SSK'lıyım bende. Herhangi bir sevk veya başka bir işleme gerek yok değil mi? Sağlık karnemle beraber gittiğimde bir sorun olmaz herhalde.
     
  20. Bosbossy
    Offline

    Bosbossy Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İst.
    Snickers Teşekkürler,
    Önce telefonla randevu al hastaneden spor fizyolojisi bölümünden. Sonra randevu günü sabah git kaydını yaptır bu kadar 1 kere kayıt yaptırıyorsun oda ilk gün başka bişey gerekmiyor.(Kayıtta Kimlik fotokopisi ve sağlık karnesi fotokopisini istiyorlar. Bi ücret falan ödemedim ben) Gerisini zaten doktor yönlediriyor seni. Efor testi falanda yapıyorlar ama ben girmedim :)
     

Sayfayı Paylaş