Bol uyku

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ennouncer tarafından 1 Aralık 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. ennouncer
    Offline

    ennouncer Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    ARKADAŞLAR BOL UYUMAK BOY UZATIR DİYE DUYDUM.BÜYÜME HORMONU SADECE UYURKEN SALGILANIYORMUŞ.HERGÜN ÖĞLENLERİ 3-4 SAAT UYUYORUM.DOĞRU MUDUR? BİLGİNİZ VARSA AYDINLATIN BENİthums:
     
  2. sss000
    Offline

    sss000 Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    doğrudur kardes benim bi arkadasım vardı 17 yasında byu 1.68 flndı yazınh full uyudu cocuk sonra 1.84 fln oldu asırı uzamaktan sırtında lekeler olustu cocun :D
     
  3. pashacan
    Offline

    pashacan Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    516
    Beğenileri:
    361
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    istanbul - bakırköy
    uyuduğun odanın hiç ışık almaması odadan ziyade göz kapaklarına kuvetli ışık gelmemesi uyurken growth salınımı için gercekten cok önemli bi faktör

    uyuduğun odanın perdeleri çekili olsun mümkünse gözlerinede uyku gözlüklerinden tak ve öyle uyu

    salınım katlanacaktır.
     
  4. ruthlesss
    Offline

    ruthlesss Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    L-arginine aminoasit tabletleri var. Arginine bu hormonların salınmasını destekler.
     
  5. 007EMRE
    Offline

    007EMRE Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    347
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    İstanbul
    100 gr ayçekirdeği 4 gr arginine :)
     
  6. ynss
    Offline

    ynss Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2010
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    benim bildiğim büyüme hormonu sadece gece uykusunda çalışıyor vücudun biyolojik saatine göre salınıyormus çünkü..
     
    Admin1 bunu beğendi.
  7. dachosen
    Offline

    dachosen Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2009
    Mesajlar:
    554
    Beğenileri:
    267
    Ödül Puanları:
    73
    Now tri-amino gece uyurken growth hormon salınımını tetikleyecektir. (arginine ornithine lysine)
     
    Admin1 bunu beğendi.
  8. ErcinTT
    Offline

    ErcinTT Yeni Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2010
    Mesajlar:
    514
    Beğenileri:
    315
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara/Batıkent
    Çok uyumak değil :) uyku duzenidir o, doktorlar gece uykusun 6-8 arası olmasnı ve öğlenleride 1-2 saat uyunmasını söylüyor :)

    BİR arginine ornithine lysine almış basını gidiyor yaw.Vücut zaten gerekitği kadar salgılar bu haplar falan anabolik etkili haplar oldukça zararlı boylada alakası yok vücutcuların çoğu 1.60-1.75 arası öyle olsaydı eğer hepsi 2m olurdu.

    Hiç bir zaman anabolik etkili hap önermem.

    Coleman 179 diyenler cıkıcaktır eminim :D Lee priestte 162 yani bu sadece genetik :)
     
    Son düzenleme: 2 Aralık 2010
    1reex1 ve Admin1 bunu beğendi.
  9. ennouncer
    Offline

    ennouncer Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Türkçe konuşur musunuz lütfen :D
    abi bana boy uzatmam için önerebileceğiniz bi şeyler yazın lütfen 1,75 boydayım 17 yaş uzamıyoo daha :mad:
     
    Admin1 bunu beğendi.
  10. ErcinTT
    Offline

    ErcinTT Yeni Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2010
    Mesajlar:
    514
    Beğenileri:
    315
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara/Batıkent

    Fosfor ve kalsiyum alımına çok dikkat etmelisin.

    Zıplamak,barfix ve ayak bileklerine 1-2kg ağırlıklar bağlayarak koşmak boy uzaması için yardımcı olucaktır.
     
    Admin1 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş