Boks ile uğraşıyorum. Ufak bir program ihtiyacım var.

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve Batuay tarafından 14 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Batuay
    Offline

    Batuay Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Tekirdağ
    Arkadaşlar 17 yaşındayım boks ile uğraşıyorum. Yaklaşık 7 8 ay sonra Türkiye finalleri var. Allahın izniyle 60kg çıkıcam ringe, onlara hazırlanıyorum. Şuanda güç, dayanıklılık üzerine çalışıyorum çünkü maç zamanı yaklaşınca bu tarz çalışmalar olmuyor. Hocam spor salonuna gitmemi istiyor sadece kol ve bacak üzerine çalışmamı istiyor. Benimde sizden ricam şu arkadaşlar. Benim Kollarım güç olarak aslında iyi. Ama bacaklarım gerçekten çok zayıf kalıyor. Bacaklarımı ve kollarımı hacim almadan nasıl dahada güçlendirebilirim. Ama hacim almamam lazım. Hacim alırsam bu beni yavaşlatır. Ve ek olarak 17 yaşında olduğum için boyumun belki bi ihtimal uzama imkanı varsa onuda engellemek istemiyorum. Bunları göz önünde bulundurarak bilinçli arkadaşlar bana yardımcı olup ufak bir program hazırlayabilir mi?. Yardımlarınızı bekliyorum TEŞEKKÜRLER.
    Boy:171
    Kg: 60
    Kol fotoğraflarım:
    http://i.hizliresim.com/GzAlnr.jpg
    http://i.hizliresim.com/y4aXdk.jpg
    http://i.hizliresim.com/6nV0R0.jpg
    http://i.hizliresim.com/WYvd2m.jpg
    http://i.hizliresim.com/3oZd80.jpg
    http://i.hizliresim.com/R3Zqy7.jpg
    http://i.hizliresim.com/pP3L4r.jpg
    http://i.hizliresim.com/kvzlrq.jpg
     
  2. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Bir kick boksçu olarak hacim almaktan ben de çok korkardım ama yıllar sonra öğrendim ki, hacimden daha önemli şeyler var.
    Her ne ise, ağırlıkları yüksek tut, tekrarı az tut. Bu sayede kasları çok daha az hipertrofiye uğratırsın.
    Dayanıklılık için 20-30 tekrar iyidir. Güç için ise, 1-4 tekrar arası iyidir.

    Deadlift, bench press ve squatı öneririm. Tüm vucudu çalıştırırlar, deadlift ve squatta ayaklar da ciddi oranda çalışır.
    Ağırlık çalışırken 8-10-12 tekrar yapmamaya özen göster. Çünkü bu aralıkta kaslar daha fazla hacim alır.

    Yapacağın ağırlık çalışması, düzgün formda yaparsan, uzamana yardımcı bile olabilir.Kısa bırakmaz yani.
     
    Batuay bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş