boks için kuvvet ve patlayıcı güç antrenmanı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve TheBlack_D-D_ tarafından 21 Kasım 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. TheBlack_D-D_
    Offline

    TheBlack_D-D_ Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2011
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sochi
    Herkese merhabalar,

    haftada 6 gün boks idmanım var. Kısmetse müsabık olmayı düşünüyorum. Haftada 3 veya 4 gün genel ve patlayıcı güç için idman yapmayı düşünüyorum. Crossfit tarzında çalışıyorum bu aralar. Push jerk, push press, overhead squat, deadlift, weighted pull up, weighted dips, clean, power clean, handstand, muscle up vsvs uzar da gider bu liste. Hergün antrenmanları değiştirerek kombine ederek yapıyorum ve olabildiğince en kısa sürede bitirmeye çalışıyorum. Fakat sizlerin de bu konudaki görüşlerini bilmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim, teşekkürler
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Merhaba , bu arada başlamışsın senin adına sevindim çok istediğin birşeydi.İyi olmuş , müsabıklık olayında teknikleri o ilk aylarında çok çok iyi kavramaya çalış , ondan sonraki zamanlarda hızlanmayı ilk ay ile ilerlediğin zaman içinde zaten farkediceksin.
    Patlayıcı güç konusuna gelince valla program oluşumu konusunda pek fikrim yok ama plyometric tarz antreman cinslerine benzer rutinler kullanılıyor.
    Eski MMA Dövüşcüsü , Ertan Balaban'ın bu videosuna bak istersen.
    Ayrıca Mike Tyson vs hızı yüksek boksörleri sırlarını araştırmanıda öneririm.Çünkü facede bir sayfa var şimdi isim vermek gibi olmasın , Türkiye'deki en beğeni toplamış boks sayfalarından biri mma dende , kickbokstanda örnekler veriyor.Ama Mike Tyson videoları , antremanları geldiğinde boksörlere çok imreniyorum.Adam çok hızlı çünkü...
     
    TheBlack_D-D_ bunu beğendi.
  3. TheBlack_D-D_
    Offline

    TheBlack_D-D_ Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2011
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sochi
    evet 1 ay dolacak haftada 6 gün idmana gidiyorum boks idmanları zaten baya ağır fakat üstüne daha bişeyler eklemek gerekiyor. müsabık arkadaşlar var onlar da çalışıyor orada antrenmandan sonra çünkü ağırlık vs var ama sanki bildiğimiz crossfit idmanları gibime geldi yanlış mıyım. zamana karşı, patlayıcı kuvvet ve kuvvette devamlılık. aynı olay. aslında neden bilmiyorum da hiç Mike Tyson 'un tekniklerini araştırmak gelmedi aklıma oysa ki boks camiası da değil tüm spor camiasında en çok imrendiğim takdir ettiğim boksördür kendisi bakalım araştıracağım umarım kayda değer şeyler bulurum. fakat sanırım aynen dediğim gibi patlayıcı kuvvete yönelik yüksek nabızlı zamana karşı antrenmanlar isteğimi karşılar gibi. tabii burada beslenme çok önemli. yüksek kalorili beslenmek zorundayım yoksa düşer kalırım idman ortasında :D
     
    SiR_Arawn bunu beğendi.
  4. ahmetuygur
    Offline

    ahmetuygur Üye

    Katılım:
    14 Mart 2006
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    işletmeci
    Crossfit antremanlarına bak genelde serbest ağırlıkla koparma vs güç artışına yardımcı olur.
     
    TheBlack_D-D_ bunu beğendi.
  5. TheBlack_D-D_
    Offline

    TheBlack_D-D_ Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2011
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sochi
    aynen hocam yabancı sitelerde de crossfit antrenmanlarının boksta gereken güç, kondisyon, dayanıklılık ve hız gibi kazanımlarıı getiren ve işe yarayan bir antrenman çeşidi olduğu yazıyor. o zaman aynen devam edeyim ben
     
    Number One Sport Center bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş