Boks & Body

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve mertkln tarafından 27 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. mertkln
    Offline

    mertkln Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    210
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Merhaba arkadaşlar vücut geliştirme ve boksu birlikte yürütmeye karar verdim 1. planda boks olucak ama vücut geliştirmesiz bir hayat düşünemediğim için vgye de devam edicem. 3gün boks 3 gün vg şeklinde çalışmayı düşünüyorum ama nasıl bir program yazıcağıma karar veremedim. Ama birkaç düşündüğüm şey var izole hareketler yerine temel hareketleri tercih edicem örneğin sırtta deadlift, barfix bicepste barbel curl, hammer curl gibi bu konuda siz ne düşünüyorsunuz?

    Pazartesi : Boks
    Sal : Göğüs - Pazu
    Çarşamba : Boks
    Perşembe : Sırt - Triceps
    Cuma : Boks
    Cumartesi : Omuz - Bilek
    Hıza önem verdiğim için bacak çalışmıcam bunun yerine boks antrenmanlarından önce 15dk koşu yapıyorum ve zaten antrenmanda bacaklar çalışıyor. Boks antrenmanlarında karında çalışıyorum.
     
  2. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.328
    Beğenileri:
    843
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Vücut geliştirmeyi bırakmazsın ama stilini değiştirirsin.Hacimlenmeye veya definisyona yönelik çalışmazsın.Gene vücut geliştirmede olan bazı hareketler bazıda vücut hareketleriyle ilerlersin.Ama patlayıcı güç , kuvvet , dayanıklılık bu tarz şeyleri çalışman çok çok daha yararına olur.
     
  3. mertkln
    Offline

    mertkln Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    210
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Malesef spor salonuna 2.5 ay üyeliğim var daha :) Yoksa sadece vücut ağırlıyla şınav, mekik, barfix,dips felan ve cardio çalışıcaktım. Zaten vg de öğrendiğim en iyi şey beslenmen iyiyse vücudunda iyidir. Bunların yanında güzel bir beslenmeyle orta halli vücudumda olurdu.
     
  4. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.328
    Beğenileri:
    843
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Ozaman dediğin gibi 2,5 ay öyle devam et sonra geçersin.Veya salon hocan güç antremanı yazabilirse iyi olur dicem ama :D Türkiye'de hacimlenme definisyon hariç başka bir antreman stili uygulatmazlar salonda :D
     
  5. Herşey Bu
    Offline

    Herşey Bu Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    bize her yer trabzon
    en iyisi kendi vücut ağırlığınla çalıştığın yöntemdir bende boks yaptım sadece boksla bile gerçekten çok iyi bir vücut yapabilirsin bb arasındaki tek fark bbde hacim olarak daha fazla gelişsin o kadar diyerinde ise güç ve kondisyonun büyük ölçüde artar yanlız boksu nerdeyse günlük bir şekilde aksatmadan yapmalısın sadece pazar günleri dinlenmelisin
     

Sayfayı Paylaş