Boks İçin İşe Yarayan Kas Grupları.

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve heawenhunter tarafından 14 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. heawenhunter
    Offline

    heawenhunter Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Boks İçin İşe Yarayan Kas Grupları. Nelerdir ? Dayanıklılık Çeviklik Ve Güç Sağlayan Kas Gruplarını Yazar Mısınız Ve Bunları Evde Aletsiz 1 Adet Dambıl (Artırılabilir Max 15 Kg) İle Yapabileceğim Hareketler Olmalıdır.
     
  2. Byoquzhann
    Offline

    Byoquzhann Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Tekirdağ
    Merhaba. Böyle bir soru sorduğuna göre yenisin.Bence senin yapman gerekenler şunlar ; ön ve arka kol için şınav, barfiks, mekik, ip atlama ve gölge boksu.. Bunlardan en önemlileri gölge boksudur.. ip atlamak ve mekik ardından gelir.
     
    heawenhunter bunu beğendi.
  3. heawenhunter
    Offline

    heawenhunter Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    1-2 Ay Sonra Tekrar Başlayacağım Kendimi Çok İyi Hazırlatmam Lazım Salonda Gölge Boksu vs. Yapacağımızı Biliyorum Sadece Beni Hantallaştırmayacak Çevik Ve Güç Veren Hareketler Arıyordum Teşekkürler Tavsiyen İçin :)
     
  4. noyanaktas
    Offline

    noyanaktas Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2012
    Mesajlar:
    135
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    38
    Bacakların, merkez bölgen ve patlayıcın çok aktif bir rol alır çeviklik ve güç için. Sırt omuz kol bunları saymıyorum bile zaten önemli oldukları için. 2 ay sonra tekrar başlayacaksan 2 ay boyu hergün aynı hareketleri veyahut aynı hareketlerin türevlerini yaparsan ( istisnasız hergün ) 2 ay sonra boksa başladığında faydasını görürsün. Ancak sana şunu belirteyim; ne kadar güçlendiğini ne kadar çevik olduğunu tekniklerin oturmadan anlayamazsın. O yüzden pes etmeden aynı hareketlere devam et. Devam ettikçe daha da arttır. Sayıyı arttır, turu arttır. Bir süre sonra sana yetmemeye başlayacak. Vücut fazlasını isteyecek. İşte o zaman istasyonlara başla body deki süper set gibi. Misal; 2 tur dragon walking 20 squat 5 basamaklı pyramid push up 20 lunge ( sag sol toplam ) 20 tane diamond push up squat jump. ya da 1 dk plank 20 tane chin up 1.30 dakka side plank ( sağ 1.30 sol 1.30 totalde 3 dk ) ardından 10 chin up türevlerini yaratabilirsin. Spor yapacaksın ve güzel bir spor yapacaksın. Araştırmacı olmanda fayda var.
     
    heawenhunter bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş