Body'ye başlamalı mıyım?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve onurrd tarafından 13 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. onurrd
    Offline

    onurrd Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle herkesin kadir gecesini kutlarım. Sizlere danışmak istediğim bir konu var. 2 seneden beri 4'er ay olmak üzere fitness yaptım. Oturmuş bir vücudum var denilebilir. Ama artık saglam bir vücut yapmaya başlamak istiyorum. Lakin tek sıkıntım boy sorunum. 17 yasındayım ve 176 boyundayım lakin 1.83 civarı olmak isterdim hep, sizce artik bodye başlamalı mı yoksa 1 sene daha mı beklemeliyim? Body boy uzamamı iyice
     
  2. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Vg'nin boy uzamasını durdurması bana göre bir mittir.Boy uzaması genetiktir 21 yaşına kadar devam eder bodye başlamak için 1 sene beklemen anlamsız.Zaten bir senede 8-10cm boy atman çok zor hatta imkansız gibi birşey.Onun için vg ye ne kadar erken başlarsan o kadar büyük kazanç olur senin için
     
  3. onurrd
    Offline

    onurrd Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam bilemedim vallahi agır calismanin omuzlara baski yaptigini ve boy uzamasini durdurdugunu bircok yerde okudum. Benim sorum şu 1 senede" amaan 4-5 cm uzamadıgıma deydi bu 1 sene calismam" diyecek bir gelişim kaydedebilir miyim? Ve ben 183 18 ime bastıgımda degil yani gelisimim bittigi an olmak istiyorum yani hem vücudumu geliştirip hem boy atamaz mıyım
     
  4. ibrahimcan64
    Offline

    ibrahimcan64 Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Uşak
    Kardeşim ben de senin gibi 17 yasında ve 1.77 boyundayim . fitness yaparken ağırlıkları kafanın ustune kaldirmadikca bi sıkıntı olacağını dusunmuyorum

    GM Discovery II cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    tabi atarsın ben hem vg ye gidip hem 3cm boy attım 1.76 boyundayım bende kısa deil yani boyun
     
  6. onurrd
    Offline

    onurrd Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Önerileriniz ve görüşleriniz için teşekkürler arkadaşlar degerli tavsiyelerinizi bekliyorum
     
  7. mrage
    Offline

    mrage Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Boy Uzunluğu %70 genetiktir diğer %30 beslenme,sigara,alkol ve kafein kullanımı gibi yan Faktörler etkiler.Ağırlık kaldırmak boyuna herhangi bir negatif etkide bulunmaz ama sen yinede emin olmak istiyorsan squat,clean and jerk yüksek ağırlıkta leg press gibi hareketlerden kaçın ve başlamadan önce 5 dk çalışacağın bölgeye Yönelik açma germe egzersizi yap ısınmak için
     

Sayfayı Paylaş