bodyweight training yardım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve insonne0 tarafından 10 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. insonne0
    Offline

    insonne0 Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaslar merhaba benim bir sorum olacak. 25 yasindayim simdiye kadar bir kac kez body building salonlarina uye oldum ve biraktim. Her seferinde bir kac ay gittigim icin bana bir faydasi olmadi. Simdilerde ise vucut agirligiyla yapılan antrenmanlara merak saldim. Ancak ornek programlar cok fazla tekrar sayisi iceriyor(40 tane sinav 50 tane squat 100tane mekik vs.) ve ben bunun kas hacmini artirmaya pek etkisinin olmayacagini daha cok enduransi artiracagini düşünüyorum. Ben de kendime bir program olusturdum ve en zor hareketleri secip bunlari bodycilerin calistigi sistemle yani az tekrar ve 3 4 set halinde yapmaya calisiyorum. Hareketler cok zor oldugu için tam olarak nizami yapamıyorum ancak benim amacim gun gectikce tekrar sayisini artirmaktansa hareketi daha nizami ve daha cok vucut agirligi kullanarak yapmak. Ornegin gogus icin 3x8 hindu push up 3x8 archer push up 3x8 tek el şınav. Dedigim gibi bunlari yarim yarim yapiyorum. Bir nevi bara agirlik ekler gibi gun gectikce daha düzgün yapmayi planliyorum. Sizce dogru mu yapıyorum yanlis mi? Yorumlarinizi bekliyorum. Simdiden tesekkurler
     
  2. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    yanlış düşünüyorsunuz.öyle de yapsanız bir süre sonra o hareketlerde de güçleneceksiniz.ağırlık sabit olduğu sürece mutlaka güçleneceksiniz ve tekrar sayıları artacak.o yüzden temel programlardan başlamak lazım,şınav-barfix türevlerini ne kadar form olarak hız olarak tekrar sayısı olarak geliştirebilirseniz o kadar iyi sizin için.belli bir süre sonra ağırlık takarsınız,daha zor daha compound hareketlere geçersiniz.
     
    Created By Loss bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş