Body'de 4.Ay Karın Kası

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve gReeNs tarafından 31 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. gReeNs
    Offline

    gReeNs Üye

    Katılım:
    21 Mart 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar 15.5 Yaşımdayım boyum tam 170. Spora başlamadan önce 61 Kiloydum şuan 66.7 Kiloyum Sabahları Karbonhidrat protein agırlıklı besleniyorum
    Akşamları Protein agırlıklı beslendikten sonra ertesi sabaha kadar yaglardan sindirmek


    1.Gün Gögüs önkol Bacak Karın Bilek
    2.gün Sırt Arka kol Karın omuz bilek

    Ölçüler

    Omuz 110
    Gögüs 96-95
    Bacak 50
    Kol 34


    Karın Kası agırlıklı Çalışıyorum

    Üst Karın sıkıştırma Yapıyorum 3x50
    Alt Karın yerde yatarken Bacaklar Birleşik olacak şekilde 50Derecelik açı ile yukarı aşşagı kaldırıp indiriyorum 3x (60-70-65) set
    Alt Karın yerde yatarken Bacakları tek tek Yukarı aşşagı kaldırıyorum 3x 60 set
    Yerde Bacak kol kapatma yapıyorum Yani Sag kolumu boynuma koyup Sol bacagıma kapatıyorum Sonra Sol kol boyuna sag bacaga kapatıyorum 3x20 Şeklinde
    Yana Egilme yapıyorum 3x60 Bazen 5Kg Bazen 7.5 Kg ile
    Karın haraketleri bittikten sonra
    6.pedal zorlugunda 15 dakika bisiklet yapıyorum 75 Caloriye denk geliyor sorunum ise Şurada Bunları Yapmama ragmen göbegimi eritemiyorum
    [​IMG]
    Beslenme Önceligim Sabahları 2 Yumurta (Bazen 4 dilim ekmek ile Yapılmış 2 Adet Domates Peynir içeren tost Bazen ise 6 dilim tam bugday ekmegi ile yapılmış 150 Gram Tonbalıgı ve marul) Akşamüstü 16:00 a kadar bu beslenme ile duruyorum Akşam üstü Protein Karbonhidrat agırlıklı beslenip spora Gidiyorum Yaklaşık 2, 2:30 saat Sürüyor Eve gelince az yaglı Tavuk gogusu Yiyorum 300 gr yakın Yada protein agırlıklı yemekler Arkadaşlar Bu gobegi nasıl eritecegim hakkında fikir verirseniz sevinirim
     
  2. gReeNs
    Offline

    gReeNs Üye

    Katılım:
    21 Mart 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Gunceldir :(
     
  3. for4everow
    Offline

    for4everow Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul, Turkey
    Vücut enerji ihtiyacını sirasıyla ilk önce yağlardan daha sonra karbonhidratdan daha sonra ise proteinden harcar
    Yağ-karbonhidrat-protein
    Senin yapman gereken yağları eritmek
    Ve mumkun olduğunca yağ karbonhidrat dan uzak durmak. Proteine yönelmek.
    Eğer o göbekden kurtulmak istiyorsan antremanına en az 8 km/h hızla 20 dk koşmalısın. 5 dk ip atlamalısın
    Vucut yağları kendi kendine Sindirmez su gibi ter dokmen lazim soluğun sürekli hızlı olmali

    Ayrıca giren kalori çıkan kaloriden az olmalıdır. Formul bu [giren<çıkan]
     
  4. gReeNs
    Offline

    gReeNs Üye

    Katılım:
    21 Mart 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Teşekkürler Degerlendiricem
     
  5. gReeNs
    Offline

    gReeNs Üye

    Katılım:
    21 Mart 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    5.Aya Girmiş bulunmaktayim mevcut ölçülerim bu yönde devam etmektedir

    [​IMG]

    [​IMG]

    Programda Karın haraketlerini yukarıda belirtildigi gibi yapiyorum ve termojenik carnitine takviyesine başladım
     

Sayfayı Paylaş