bodybuilder kas obezi midir?

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve letsev tarafından 24 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    eskiden beri düşündüğüm şey. siz bu konuda ne düşünüyorsunuz peki. bir fitnessciye oranla kas obezi denebilir mi?

    edit: başlıkta harf eksiği var nasıl düzelteceğimi bulamadım modlar el atarsa sevinirim.
     
    Son düzenleme: 24 Temmuz 2012
  2. superhero
    Offline

    superhero Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    13
    Yağın fazla olması hem zarar hem kötü durur ama kasın fazla olmasının zararlı olduğunu sanmıyorum ve iyi bir görünüş çıkarıyor ortaya kas obezi derken neyi kastedtiğini anlamadım
     
  3. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    başlık cevaplama panekinin tags var ordan ayarlayabilrsn
    Obezite nin anlamı zaten yag birikimi denir.yani fazla kaslı birisine kas obezi denemez.başka isimleri vardır
     
    letsev bunu beğendi.
  4. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    nedir o başka isimler jan1, bilgilendirirsen sevinirim öğrenmiş oluruz. bende bilmiyordum çünkü o yüzden kas obezi dedim.
     
  5. ParZ
    Offline

    ParZ Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    873
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Obezite, insan vücudunda yağ hücresi(leri)nde depolanan doğal enerji rezervlerinin ciddî risk oluşturacak düzeyde artması ve sonuçta ölüm oranlarının kaçınılmaz olarak yükselmesi ile karakterize bir hastalıktır.

    Yani obezliğin kası olmaz, kas obezi diye bir şey yoktur
     
  6. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    onu ben söylüyorum zaten obazlik dediğimiz şey aşırı fazla yağ kütlesi olan kişi ise kas obezide kasları gereğinden fazla olan ve boyuna oranla kilosu ağır kişidir. biri yapdan şişmanlamış diğeri kastan. tabi obezlikten bahsediyoruz yani aşırı kilo alımından, kas veya yağ.
     
  7. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Obez olumsuz bir ifade geliyor kulaga, vucutculari sanki bu soylemle asagilanir gibime geldi.
     
  8. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    çok yağlı bir vücuda sahip insan vücuduna emek harcamamış insandır ancak çok kaslıda olsa obez denilmesi yağlı insanlarla bir tutulması hoş değil çünkü body builderler o vücutları yapmak için emek harcıyorlar çalışıyorlar beslenmelerine uykularına dikkat ediyorlar obezler beslenmelerine dikkat ediyor mu yok spor yapıyorlar mı yok örneğin Dennis Wolf yada Jay Cutler gibi sporcular normal ve şişman yada zayıflardan daha iyi görünüyorlar çünkü o vücutları yapmak için çalışıyorlar emeğe saygı
     
  9. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    sana kısmen katılıyorum fakat şöyle bişey var misak jay cutler normal bir insanın yemesi gerekenden fazla yemek yiyor bunun yağ mı protein mi olduğu önemsiz. ve normal bir insanın olması gerekenden fazla kütlesi sahip yani kasa bu yüzden kas obezi denmesinde bir sakınca yok. emeği tabikide hiçe saymıyoruz ama demek istediğim farklı.
     
  10. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    iyide vg sporcusu zaten spor yapmayan bir insandan daha fazla yemek yer bende yiyorum yoksa kas nasıl olur örneğin Arnoldun Frank Zane nin beli spor yapmayan kişilerden çok daha inceydi şimdi tutupda bu insanlara kas obezi demek saçma olur zaten kas obezi diyede bir şey yok illa bodycilere bir şeyler yakıştırmanın anlamı yok kas demek güç demek yağ demek ise maalesef güç demek değil kasla yağ bir tutulmaz Jay Cutlerin bastığı kiloyu obezi bırak normal vücutlu insanlar basamaz onun kadar güçlü olamaz yani obezlerle bodyciler bir tutuldu ya dur bakalım daha neler göreceğiz forumda :)
     
  11. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.492
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    obez olmak için çok bir çabaya gerek yok..salarsanız obez olursunuz..
    ama salarsanız kas yapamazsınız..arkadasın da çok büyük emek,ter, sakatlık, fedakarlık vardır..
    yani bu noktalar iki zır kutup gibi benzerliği ortadan kaldırıyor..teşbihte hata olmaz derler ama bunda biraz var gibi ;)
     
    rockybalboa7 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş