bodybuıldıng yardım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Kocyumurtası tarafından 8 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Kocyumurtası
    Offline

    Kocyumurtası Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2012
    Mesajlar:
    186
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    balıkesir
    kafa_ yaparken ust tarafım gözle görulur bır bıcımde şişti. ama alt göbekte ve basenlerde yağlanma oldu. usst taqraf sekle gırınce altım cok garip bir hal aldı. bacaklarımda yag yok. genetikmi bilmiorum ama bu durumdan cok rahatsızım nasıl gıderıcem bu durumu yardım edın lutfen 1.ayı bıtırdım bulktayım kilo almaya yönelıktı ilk ayım sımdı normal kilo gene agır gırıorum ama hareket sayısı arttırdım mesela gunde 4 kol 4 gögus gırerken sımdı 6kol-6gögus hareketıne gırıorum bu durum vucudumdakı yağlanmayı gıderir ve hacmi artırıcı bır özellık yaparmı yorumlarınızı beklıorum
    universal amino 3001 multipower whey protein bide mutlipower creatin kullanıyorum protein kullanmayı bıraktım bır surelıgıne cok agır gırıyordum programda kılo basmamda 20kg daha fazla attı her harekette. arkadasım bana protein tozunu erken kullanmaya basladıgımı bu yuzdende fazlası yaglanmama sebeb oldugunu söledı. protein tozunu 3-4. aylara saklıorum suan
    yaşım 20
    boy 2.05cm
    omuz 110cm
    gögüs hatırlamıyorum
    kol 38cm

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 20:15 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 19:52 ----------

    kilom 92 bu arada yazmayı unutmusum vucudum güresçı gıbı oldu alt taraf cok şişti
     
    Son düzenleme: 8 Haziran 2012

Sayfayı Paylaş