Body Salonlarının Efsanesi ''Brad Pitt'in Fight Club'taki hali''

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve lostlight tarafından 9 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 12 üye.
  1. lostlight
    Offline

    lostlight Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Evet arkadaşlar bu bir efsanedir sadece türkiye de değil dünya çapında spor salonuna ilk giren kişilerden ben o kadar fazla şişmek istemiyorum brad pitt in fight clubtaki hali gibi olsam yeter lafını duymayanımız yoktur heralde .

    Peki nedir bu brad pitt'in fight clubta ki hali ?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Göründüğü gibi çoğu vücut geliştirme sporu yapanlar için yetersiz bir vücut olarak görülmesine karşın fitness için ideal vücutlardan biri olarak gözüküyor.

    Vücudun bu hale gelmesinde ki en büyük nedenlerden biri kusursuz define olması ki %7 %6 yağ oranı harimden ziyade güzel bir görünüme kavuşturmuş özellikle abdominal bölgeyi.

    Peki bu çok meşhur vücudun sizce tahmini olarak ölçüleri neler ?
    Tüyolar;
    Boy:1.80
    Kilo:76
    Yağ Oranı:%6
    İlk ben başlayayım tahminime;

    Kol:37
    Omuz:125
    Bel:77
    Göğüs:102
     
  2. Octagonx
    Offline

    Octagonx Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2014
    Mesajlar:
    131
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Benimde Hayranligim var ama Brad Pitt'e degil.Filmin kendisi hayranlik uyandiriyor.Bunun nedeni felsefesi.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  3. TTTT
    Offline

    TTTT Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2013
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    bu adamın omuz kemikleri çok geniş dikkat ederseniz kanatları çok az olmasına rağmen çok geniş bir görüntüsü var belide kalın çok define olmasına rağmen beli 84 85 dir diye tahmin ediyorum kollar 38 39 vardır omuz 130 civarıdır gögüsde vardır bir 110
     
  4. CescFabregas
    Offline

    CescFabregas Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    yağsız vücut diyorum başka bişe demiyorum . yağ oranı az olduktan sonra zaten deli gibi şişemez kimse , daha fazla şisebilmek için steroid kullanımı gerekli düşünceme göre kas olarak yani.yağ olarak şişersek zaten iğrenç bir görüntü oluyor.
     
  5. Octagonx
    Offline

    Octagonx Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2014
    Mesajlar:
    131
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu yuzden mi kilo almak icin Karbonhidrat kullanan Cılız insanlar var?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  6. CescFabregas
    Offline

    CescFabregas Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Sence karbondihidrat alan kimseler kas olarak mı şişiyor ? yoksa yağ olarak mı kilo alıyor.Karbondihidrat almak bana kalırsa çok saçma. bi insan kilo almak istiyorsa kas olarak almalı , yağ olarak değil , güzel durmuyor yağ
     
  7. Octagonx
    Offline

    Octagonx Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2014
    Mesajlar:
    131
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Kas olarak alamadiklari icin yag olarak aliyorlar zaten.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  8. CescFabregas
    Offline

    CescFabregas Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    bende bunu çok saçma buluyorum işte yağlı olmak kötü görüntüden başka bişe değil
     
  9. Octagonx
    Offline

    Octagonx Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2014
    Mesajlar:
    131
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynen Sacma


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  10. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    O zaman bodybuilding sporu tamamen bir saçmalikmiş meğer herkes yillardir yanliş biliyormuş bizi aydinlattiginiz için sağolun :D
     
  11. lostlight
    Offline

    lostlight Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    arkadaşlar ikili tartışmadan ziyade konuya odaklansak ? Hacimli veya fit vücut zevke göre değişiir kimisi hacimli vücut sever kimisi estetik bulmaz.. Ölçü tahminleri neler?
     
  12. JuN1oR-BuilD3r
    Offline

    JuN1oR-BuilD3r Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    283
    Ödül Puanları:
    73
    BU sporu 3 yıldır falan icra ediyorum fakat 6 - 7 yıldır spor salonlarında takılmışlığımız var :) piret pitt ozamanlarda efsaneydi bugün hala efsane... brad abimizin vücudu ekto-mezo melezidir. yani tam ektomorf yada tam mezomorf diyemiyoruz kendisi için. Şaka bir yana spora yeni başlayan sıfır birisi için brad pitt tarzı bir vücud ortaya koymak en aşşağı 1.5 - 2 sene kararlı ve istikrarlı bir çalışma gerektiriyor. spor altyapısı olan veya fitness sporunu 3 - 4 sene icra edip bırakmış veyahut genetiği yatkın bir insan için ise 6 ay ila 1 sene arasında bu süre değişebilir.

    yabancı forumlarda okuduğuma göre ölçüler yaklaşık olarak

    1.80 cm
    70 - 72 kg
    kol ---> 14.5 inç = 36 - 37 cm
    Bel ---> 32 inç = 81 - 82 cm
    Gögüs ---> 42 - 43 inç = 108 - 110 cm
    Yağ Oranı ---> %6 - %7

    olarak verilmiş. aslında ölçüleri gayet makul olmasına rağmen brad pitt'e ekranda bizi ağzı açık baktıran şey definasyonun ta kendisi. Öyle ulaşılmaz ölçüleri yok kendisinin tabii ki fakat bu spora sıfır başlamış birisinin direkt olarak brad pitt i hedef olarak karşısına koyması maalesef ileri safhalarda azmini kırabilir. tam orta karar bir vücud aslında. yapması ne kolay ne de zor.
     
  13. Octagonx
    Offline

    Octagonx Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2014
    Mesajlar:
    131
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    He kanka diyorum o zaman. Kutle kazanmadan kas nasil gelisicek?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    Blonde bunu beğendi.
  14. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Hep yanliş anlaşiliyor adamda sağlam vücut var tamam ama asıl olay karizma. Adam karizma , yakışikli yani ne kadar calisirsanjz çalisin bradd pitt gibi olamicak kimse erkeklerde bunu kas olarak algiliyor :D

    Vücut gerçekten çok define. Filmi izledimde hatirlamiyorum brad pitin halini . Bikac net foto atsan anlardik. Karın genetiği gercekten süper. Yaģ orani 5-6 civaridir. Omuzlar 125 üstu kesin. Kollar 37-38 gibi
     
    Octagonx bunu beğendi.
  15. lostlight
    Offline

    lostlight Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Benim şahsen hedefim bu vücut tabii önümde daha çok yol var özellikle hacim konusunda ama şu an ki durumum daha yeni 48.günümdeyim..
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
     
  16. lostlight
    Offline

    lostlight Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    yok mu başka fikri olan ?
     
  17. kerem191
    Offline

    kerem191 Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2013
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    brad pitt fight club öncesi steroid kürüne de girmiştir. bunu da bilmenizde yarar var sanırım. "brad pitt roid cycle" boşuna denmiyor yani..!
     
  18. Tangle
    Offline

    Tangle Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Sen ve CescFabregas gibi cahil insanlar yorum yapıp, forumu kirletmesin. O tozu sporla birlikte alan adam zaten kiloyu da kas olarak alıyor.
    Edit (diez): üyelere karşı saygısız kelimeler kullanmak yasaktır! Kuralları okuyunuz!
     
  19. CescFabregas
    Offline

    CescFabregas Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cahil falan terbiyeni takın , vucütta fazla karbondihidratın yağ oluşumunu oluşturduğunu bilmemek senin ne kadar bilgili olduğunu ortaya koydu zaten.
     
  20. denixex
    Offline

    denixex Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2014
    Mesajlar:
    156
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    bende böyle bir vücud yapmak istiyorum , boy 173 kilo 65 benimde
     

Sayfayı Paylaş