Body nin Sırrı çözülmüştür :)

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve asilkan_25 tarafından 27 Eylül 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. asilkan_25
    Offline

    asilkan_25 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Yapı teknolojisi mühendisi
    Yer:
    Erzurum
    Bu gün evimizi taşımamız nedeniyle Yeni bir salonda antremana başladım ...
    bu sporda 3 senemin 2 ayı yani kendi çapımda bilgilerim var...

    antemandan gitmeden 1 saat önce ;

    50 gr whey protein
    4 tablet amino 3100
    1 adet multivitamin
    500 gr üzüm suyu
    2 tabet cla ( 40 gündr creatin yüklemesi yapmıştım kestim )
    ve ilk kez 1 adet 250ml red bull ( 30 dk önce )

    içtim

    Salona gittim . Salonda yemin ederm hiç görmediğim 15 den fazla alet vardı ilk başta şaşırdım Neden aylığı 80 tl Anlamştm :)
    Sonra hocayla tanıştık ;
    Hoca almanyada yaşamış türkiye şampıyonlugu var Türkçeside yarım yamalak zaten :lol:
    Bana kullandığım suplemmentleri sordu söyledim ardından Beni Şok eden şu sözleri söyledi ;
    1 - amino asitleri ke çünki içinde zaten protein tozunda olan maddeler var ,
    2 - Cla boşuna alma çünki cla ile yağ yakımı için çok düşük seviyede karbonhidrat olmalıymış vücudumda
    3 - Multivitamini kes çünki zaten mide asitinde kayboluyor .. vücüt emmiyor .. insülin iğneleriyle b12 vitminini kasa direk ver bodyciler böyle yapar ...
    ( İçimden Bunun heralde kafası iyi dedim :D )
    4 - Üzüm suyunu proteinle değil creatinle al
    5 - Amino yerine bcaa ve Glutamine başla
    6 - Hoca sordu Creatini nasıl kullandın . Dedim antremandan 1 saat önce ve hemen sonra Dedi Yanlış a32
    Bu Konuşmalardan sonra antremana Geçtik ;

    Bana Antreman günlerimi sordu ve şöyle yap dedi 3 Gün anreman 3 gün cardio cardioda erkende 45 dk koşu ...

    Sora başladım antreman aynıma geldi ben normal tempoda yapıyorum (Fakat ağır çalışıyorum) Dedi ne zamandır böle çalışıyon normal tempoda dedim 2 sene 2 ay :D

    Dedi İşte sizin sorununuz bu ( Lane olası pislikler [ŞAka :p] ) Sadece bir sistem biliyorsunuz oysa 5 - 6 sistem var hepsini bilmeli ve her ay sistemi değişmelisin vücut alışmış bu siteme tepki vermez .

    Ve bana Şu sistemi gösterdi ağırlığı al 3 sanyede bırak 1 saniye bekle ve tekrar 3 saniyede geri vs ve kası tam bırakma kısa tut (Ronee Colemanda böle yapar ) Dedi ...

    Antremanı bitirdim (Biceps,triceps,kol) ...

    Bana yemek programımdan bahsetti dedi sabahtan akşama kadar yumurta ,tavuk , patates yiyecen dedim ekmek (Biliyorum tepki verecek:D) Neee ekmek mi unut lugatından çıkar tamam hocam dedim unuttm :D Dedi günde öğün sayını arttır ... Bide animal pak tan söz ettim dedi abşlayabilirsn ...

    Sonra eve geldim antremanın ağırlığındanmı yeni sistemdenmi kaslarda bi Sızı ama tatlı bi sızı thums:

    Ve anladımki Bu hocayla Baştan başlasam Şimdikinin iki katı olurdum ...

    Ve şu Özlü sözü Söyledim :)

    Kötü Hocayla Çalışacağına , Zekeriya beyazla ÇAlış en azından profesor :D

    Saygılarımla Hayatımda Dönüm noktalarından biri olan bu günü siz değerli bftr sakinleriyle paylaşmak istedim ...
     
    FtgO ve muratturan bunu beğendi.
  2. AngryHun
    Offline

    AngryHun Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.166
    Beğenileri:
    1.125
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kimyager
    Yer:
    İstanbul
    gerçekten garip ve güzel bir olay örgüsü olmuş teşşekkürler..
    ve b12 vitaminini kasa iğneyle enjekte edilme olayıda bana pek normal gelmedi açıkçası ilk defa duydum desem yeridir :)
     
    asilkan_25 bunu beğendi.
  3. asilkan_25
    Offline

    asilkan_25 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Yapı teknolojisi mühendisi
    Yer:
    Erzurum
    almancı hocam :)

    Valla hoca gayet kaslı ve Ciddiydi :lol:

    Bide İlkkez redbull kullandım bir an dedm kesin ağır gelecek kalp krizi geçirecem (yemn ederm) ama aksine zinde tuttu beni ...
     
  4. AngryHun
    Offline

    AngryHun Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.166
    Beğenileri:
    1.125
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kimyager
    Yer:
    İstanbul
    ben redbullu kullanmayı pek tavsiye etmiyorum çünkü etkisi geçince komaya giricekmiş gibi oluyorsun daha çok yorgun hissediyorsun kendini..ben bir keresinde mangalına olan bir maça katılmıştım tabi söz konusu mangal olunca herkes deli gibi oynuyor maçtan 1 saat önce 2 tane redbull içtim ilk zamanlarda deli gibiydim bende felan maç 3 saat 15 dk sürdü ama ben 2.5 saatten sora koptum zaten her tarafıma kıramplar girmeye başladı maç bitti eve nası döndüğümü hatırlamıyorum ağrımayan tek yerim kalmamıştı 3 güne yakın sadece uyuyodum kalk su iç yat :) bodyde hiç kullanmadım ama maçlarda eğer maçlar kısaysa olabilir ama uzun maçlarda asla tavsiye etmem..
    hocanızda enterasanmış alamancı hoca he :) program değiştirme falan duydum forumda ama adamın değişik bir formatı varmış demek ki ve onda işe yaramış belki bizde yaramabilir belkide yarabilir denemeden göremeyiz xD
    ve tavsiyem animal pak ı dikkatli kullan yoksa ayılıp bayılmalar meydana gelebiliyor :D
     
  5. asilkan_25
    Offline

    asilkan_25 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Yapı teknolojisi mühendisi
    Yer:
    Erzurum
    Animal pak hakkında ...

    Animal hakkında Bunu ilk Senden duydum dostum Duduğun nedir ...

    Zaten 1 ay günde 1 paket (11 tablet) Yükleme yapıcam ... Dehşet bişeymiş Ben almanların yalancısıyım :D

    Sonraki Bir ayda animal cuts yükleyecem Valla Şimdiden merak ettim iki ay sonrasını :evil:
     
  6. Coyote
    Offline

    Coyote Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.626
    Beğenileri:
    1.553
    Ödül Puanları:
    123
    Hocan bence ileride kesin şeker hastası yapar seni. Vücudun insulin üretiyor zaten sen ne diye insulin vuracaksın.

    Ayrıca sabahtan akşama kadar ekmek pilav patates makarna tavuk mu yenir.

    Dengeli beslenme kurallarını uygularsan zaten gelişirsin.

    Ek besin maddelerine bende karşıyım ancak insulin kullanacan diyen bir adama kafa göz dalarım :)

    bu sözleri yüzünden bile hocana ayar oldum insulin hormonu pankreasta üretimi durduğu zaman ömür boyu bu hormona baglı kalırsın kısacası tip 1 diyabet.

    Ayrıca bir idman yok çok fazla idman çeşidi var öyle altı tane sistemde değil yani.
     
  7. muratturan
    Offline

    muratturan Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    coyote herşeyi yanlış anlamışsın, hocası insülin vur dememiş,insülin iğneleriyle b12 vur demiş, ekmek ye dememiş,ekmeği çıkar hayatından demişduh
     
    asilkan_25 bunu beğendi.
  8. asilkan_25
    Offline

    asilkan_25 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Yapı teknolojisi mühendisi
    Yer:
    Erzurum

    KAtlıyorum .... Coyete kardeşim hocamız eski türkiye şampıyonu yani bilgisi sağlam ...
     
    Son düzenleme: 28 Eylül 2010
  9. AngryHun
    Offline

    AngryHun Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.166
    Beğenileri:
    1.125
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kimyager
    Yer:
    İstanbul
    animal hakkında değil pak kullanırken dedim sadece pak'ta gereğinden fazla vitamin&mineral kombinasyonu olduğu için böbrek ve karaciğere fazla yükleme yapıyor..ben kullandığım için biliyorum 2 paket aldığım zamanlar arada bir rastgele böbreklerimden birine sancı giriyordu ve uzun süre geçmiyordu fakat tek pakete düşürdüğümde bu azaldı fakat inanılmaz tansiyon yükselmelerim oluyordu beynim dışarı çıkacakmış gibi oluyordu uzun süre veya bir anda tansiyonum düşüyor ve gözlerim kararıyordu..salonda 4 kişi animal pak kullanıyorduk ben hariç diğer 3 kişi bayılma tehlikesi geçirmişti birçok kez 2 pak kullanırken..sende olur demiyorum ama dikkat et sadece kendine pak diğerlerine benzemiyor..eğer yanında kombinelik suppların varsa tek pak kullan derim sana antreman öncesi enerji veya antreman sonrası recovery amaçlı olarak..

    böyle yan etkilerinin olmasınıda açıkliyim..b&c vitaminleri suda çözündükleri için vucut ihtiyacı olanı kullanır diğerlerini idrar yoluyla dışarı atar fakat a&d&e&k vitaminleri yağda çözünür ve b&c gibi hemen atılamazlar sindirilmeleride farklıdır kullanımlarıda ve vucutta depolanırlar bu yüzden vucudunda gittikçe artan a&d&e&k vitaminleri sana doğal olarak zarar vermeye başlarlar o yüzden bunlar yani..

    animal pak ı tek kullanma yanında protein tozu veya amino olsun..
     
    emregunes bunu beğendi.
  10. asilkan_25
    Offline

    asilkan_25 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Yapı teknolojisi mühendisi
    Yer:
    Erzurum
    Anladım Teşekkür ederim ... zaten haftada 4 antreman ve 2 cardio var .
    sadece antremanlarda 4 kez 1 paket kullanıcam ... + protein + cla + Mültivitamin ... Sonunda Bişe olmaz umarım Chin:_
     
  11. FtgO
    Offline

    FtgO Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    346
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Eskişehir
    Eskişehir'de böyle hoca yok... Bende oraya gelmek istiyorum :)
     
  12. Coyote
    Offline

    Coyote Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.626
    Beğenileri:
    1.553
    Ödül Puanları:
    123
    Hocanın türkiye şampiyonu olması demek onun sağlıklı bir vücut geliştirmeci olduğu anlamınamı geliyor?

    Dışarıdan vücuda İnsulin zerk etmek insanın doğal insulin dengesini bozabilir. İnsulin dalgalanmaları kişide baygınlık ve uyku yapabilir buda yaptıgınız iş önemliyse araba kullanıyorsanız kaza yapmanıza ve işlerinizi aksatmanıza sebeb olabilir.

    insulin iğnesi Tip1 diyabette kullanılır ve insulin anabolik bir hormon vücutta yapılıyor zaten. Ayrıca yüksek insulin yağlanmayıda arttirir.

    Siz dışardan alırsanız vücudunuz bunu yapmayı keser. O zaman o çok beyendıgınız hocanız bu durumda sizi şeker hastası yapar.

    Ayrıca sporcu beslenmesinde ekmeğinde yeri vardır hamurunda yeri vardır. Bizler robot değiliz insanız neticede. Ama oranları düşürürüz.

    Ekmeğinde kan şekerini düşük tuttuğu uzerine binlerce veri var. Hocalarımız bu insulin konusunda uyarı yapmıyorlar sitede sanırım.
     
    Son düzenleme: 30 Eylül 2010
  13. selunlu
    Offline

    selunlu Yeni Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Sanırım yanlış anlamışsın insülin vurul dememiş insülin iğnesiyle kasa enjekte et demiş Yani subcutan enjeksiyon yöntemini söylemiş Yanlışlık olmasın .
     
  14. muratturan
    Offline

    muratturan Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    coyote nin kafası iyi galiba duh
     
  15. murderali
    Offline

    murderali Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    390
    Beğenileri:
    81
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    thums: Coyote bir daha dikkatlı bak istersen..
     
  16. krnkmdd
    Offline

    krnkmdd Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    321
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    38
    Sır olarak nitelendirmeyelimde,Body hakkında çok sistem var doğru dediğin gibi body de çalıştığın hocayada bağlı olay.1 senem sırf hoca yüzünden gitti,benımde ilk senem hoca madurluğuydu.Şimdi ALLAHtan kendım çizip yazıyorum okuyarak deneyerek birşeyler yapmaya calısıyorum.Bide Her hocanın çalışma stili farklıdır,onuda göz onunde bulundur.Başarılar
     
  17. asilkan_25
    Offline

    asilkan_25 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Yapı teknolojisi mühendisi
    Yer:
    Erzurum
    slm

    Valla Bende Bu salonu Öylesine Geziyordum ... Salon harikaydı ama eski salonumdaki ortamım arkadaşlarım çok önemliydi benim için bu hocayı görünce Fikrim değişti :D

    Hemen 8 aylık kaıt yaptım daha ucuz oldu thums:

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 23:56 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 23:49 ----------


    Dostum Çok haklısın ben 2.5 sendir bu spordayım ... Dediğin gibi araştırırım denerim vs ama bir yere kadar hoca olacak .... o adamdaki tecrübeden faydalamalıyız bena şunu söyledi sen 8 aydır hiç gelişmemissin Düşünunce hakl olduğunu anladım çünki okadar amino vitamn vs aldım bastığım ağırlık hep aynı...

    İlginç olan hoca steroid de kullanmış ... bana anlattı dedi steroid kullanmak sorun değilde kürden çıkınca testesteronu hemen salgılamak sorun bunu 5 sene sonunda öğrenmiş ve her seferinde çıkarken 3-4 ay karısıyla kardeş gibiymiş valla aynen bunu dedi :D

    Dedim hocam bana yardım et sadece , Steroid mıteroid beni bozar ...thums:
     

Sayfayı Paylaş