Body-Kas çelişkisi ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve TRmilitary tarafından 28 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. TRmilitary
    Offline

    TRmilitary Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba 1 seneye yakındır kick box yapıyorum ve bırakmayada niyetim yok.Yanlız vücuduma biraz hacim kazandırmak istiyorum.Gidip bi body salonuna yazılasım var omuz göğüs ve karın antremanları yapmak için.Fakat şöylede bi durum var esnekliği ne derece etkiler ? Öyle çok şişmek istemiyorum orantılı fit bi vücut olsun diyorum.Kol triceps ve bacak antremanları yapmıcam.Sadece belirttiğim yerleri.Ayrıca belli bi süre yaptık vücuda hacim kazandırdık ve tekrara kick boxa başladık peki body bırakınca kaslar kendini salar,sönermi ? Kazandığım hacimide kaybetmek istemiyorum kick boxdanda vazgeçmek..Sonuçda kick boxda yapılan hareketler kısıtlı kendi vücut ağırlınla şınav mekik,barfiks vs..Bu hareketlerle hacim korunabilirmi? Ayrıca elimde alette yok nasıl yapmalıyım bu işi ? Önerileri bekliyorum.
     
  2. gagkoo89
    Offline

    gagkoo89 Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    262
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    kardeşim eğer dikkat edersen bütün dövüş sporlarında sporculara kendilerine biraz daha güç kazandırmak için özellikle kickbox cular haftada 2 gün programlarına ağırlık çalışması eklerle hemde forumu biraz daha okursan body yi bırakınca kasların sadece küçülür asala sarkmaz sana önerim bence hafatada 2 gün ağırlık çalışması yap hemde bacak ve kolu da çalış bütün vücüdunu çalıştır internete biraz daha bakarsan bütün dövüş sporlarında ağırlıl çalışmasnın ne kadar faydalı olduğunu görürsün
     
  3. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    ağırlık idmanı yapmak "vg" idmanı yapmak değilidr...eğer hedef , "kickboks da " müsabıklık ,sonuç vb ise , tabi ki" vg "nin bu konuda fazla bi faydası olmaz...ancak, amaç her ikisini de yapacağım ise ,"vg" yi , kickboks idmanından önce yapabilirsin...üzerine de kickk boks, harihka bir "kombinasyon olur" , esneklik, sürat, aerobik kapasiet açıları da değerlendirilmiş olur...)
     
  4. TRmilitary
    Offline

    TRmilitary Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Nispeten öyle değil,duruma göre bakıcaz.Asıl hedef hacim kazandırmak göğüs karın ve omuzlara.
     
  5. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    göğüs karın ve omuzlarına hacim kazandırmak için maalesef kollarını ve bacaklarını da çalıştırman gerekiyor güzel kardeşim. testosteron hormonunu maksimum düzeyde kullanmalısın. aynı zamanda az tekrar çok ağırlıkla yapılan çalışmalar özellikle bacak bölgesinde dayanıklılığı gücü ve zıplamayı arttırır, m&f bunu pek çok kez belirtmiştir. sadece hacime yönelik değil güce-hıza yönelik çalışman gerektiğinin farkında olmalısın. vgci idmanlarındansa istasyonvari yöntemleri tercih edeceksin.
     

Sayfayı Paylaş