Body Building + Cardio Antrenman Programı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Bora ÖNDER tarafından 15 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Bora ÖNDER
    Offline

    Bora ÖNDER Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese merhaba, herkes için faydalı bir forum olduğunu gördüm ve bende katılmak istedim çok uzatmadan ben 23 yaşındayım 103 kilodan 86 kiloya düştüm boyum 170 halada spora devam ediyorum malum belli bir süreden sonra kilo kaybı yavaşlıyor hatta duruyor şu anda o durumdayım yaklaşık 4 aylık spor sonucunda. 4 ay boyunca sadece basit cardio hareketlerini yapıyordum koşu bisiklet yürüyüş vb. kilo vermede durduğu için programımı değiştirmek istedim birazda sıkılaşmak amacıyla hafif ağırlık ve cardio programı hazırladık spor hocasıyla ve bana önerisi ile Hardline Nutrition L-Karnitin 3000 mg 20 kapsülü aldım. Antrenmanlarımdan 30 dakika önce 2 haftadır kullanıyorum. Kullanmayı düşünen arkadaşlar varsa gerçekten müthiş bir enerji veriyor,yoğun terleme ve vücut ısısı artışı sağlıyor ama yağ yakıyor mu derseniz bende hala anlamadım çünkü kullanmaya başlamamla bugün arasında kilo değişikliği olmadı. Antrenman programımı sizinle de paylaşıp önerilerinizi almak istedim.
    1. Gün 2. ve 4. Gün 3. Gün 5. Gün
    5dk ısınma 20 dk yürüyüşbandı 5dk ısınma 5dk ısınma
    Dumbell bench press 20 dk eliptik Lat pulldown Squat
    Dumbell bench fly 15 dk bisiklet Dumbell row Leg ext
    İncline bench press interval Barbell row Leg curl
    İncline bench fly crunch 3x30 Hyperext Calf
    Pullower leg raise 3x30 One arm tri ext Shoulder press
    Alternative curl abdominal machine 3x30 Pushdown Dumbell lateral raise
    Barbell curl dumbell side band 3x50 Rape ext Dumbell trant raise
    Cable biceps curl barbell twist 3x50 3x12 bütün hareketler Dumbell shruq
    Hummer curl 20dk eliptik interval 3x12 bütün hareketler
    3x12 bütün hareketler
    20dk eliptik interval
    20 dk eliptik interval

    5 günlük antrenman programım bu şekilde sizin düşünceniz nedir arkadaşlar 2 haftadır yapıyorum vücudumda sıkılaşma oldu kilo kaybı olmadı tabi o da zamanla olacaktır diye düşünüyorum hareketlerin hepsinde yeni başladığım için hafif ağırlıklarla çalışıyorum ve Hardline Nutrition L-Karnitin 3000 mg ile antrenmanımı gerçekleştiriyorum fikirleriniz benim için çok önemli hem motive açısından hem de bilgilerimizin artışı açısından hepinize teşekkür ederim iyi forumlar:)
     
    Son düzenleme: 15 Nisan 2016

Sayfayı Paylaş