Body öncesi evde çalişma programi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve torifonta tarafından 9 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    PAZARTESİ
    iki elinin arası 70 cm yumruk üstü şınav 3x15
    barfix 3x max ( iki elinin arası 60 cm )
    şu karın hareketini 3x15 uygula http://www.youtube.com/watch?v=LT8MqJl4k7A&feature=fvst

    SALI
    dinlen


    ÇARŞAMBA
    incline şınav yani ellerini koyduğn yer ayaklarını koyduğun yerden yüksek olacak mesela bi koltuk kenarı işini görebilir ve ellerinin arası 70 cm olacak
    3x15 şu hareket yani
    [​IMG] decline şınav

    PERŞEMBE
    şu karın hareketi 3x15 http://www.youtube.com/watch?v=jpbpH...feature=relmfu

    barfix 3x4 ( iki el arası 30 cm)

    normal şınav iki el arası 30 cm 3x10

    CUMA
    decline iki el arası 70 cm 3x15 ( aşağıya yazdım incline şınavın nasıl olduğunu)


    CUMARTESİ
    decline yani ayaklarını koyduğun yer ellerini koyduğun yerden yüksek olacak şekilde iki elinin arası 30 cm 3x15 şınav çekeceksin şu şekilde yani
    [​IMG]



    PAZAR
    dips 3x15 şu hareket
    [​IMG]


    incline şınav iki el arası 30 cm 3x15

    barfix iki el arası 70 cm 3x max
     
  2. oniks41
    Offline

    oniks41 Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2011
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    0
    anlayamadığım şey bu senin uyguladığın program mı? yoksa yeni başlayanlara önerdiğin bir program mı?

    emeğine haksızlık etmek istemem ama verdiğin bu programla pek bir şey yapmak mümkün değil.
    barbell curll gibi,press,squat gibi temel hareketlerin bulunmadığı bir programa program demem açıkçası
     

Sayfayı Paylaş