BJJ&Gym

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve DrUtku tarafından 27 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. DrUtku
    Offline

    DrUtku Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba, mesailerim dışında ayın 9-10 gününü nöbette geçiriyorum. Anlayacağınız hayli yoğun bir çalışma tempom var. Bir süredir BJJ sporuyla uğraşmaktayım ama eksikliğini hissettiğim kondüsyon ve güç nedeniyle fitness'a başladım. Şimdi şöyle bir problemim var; salonda her alet mevcut, fakat ben istediğim vücuda kavuşmak için nerden başlayacağıma karar veremiyorum. Makineler mantıklı geldi ama neye kaç kilodan kaç set kaç tekrar başlayayım ne kadar zamanda arttırayım, bilemiyorum. Elbette her insan için bu ayrıdır fakat yine de önerebileceniz haftanın 2-3 günü için uyulabilecek bir program varsa (makine ağırlıklı) paylaşmanızı rica ediyorum.
     
  2. Created By Loss
    Offline

    Created By Loss Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenileri:
    2.951
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    İnternational Fitness & BB Personal Master Trainer
    Kuvvet kazanmak icin serberst agirlik daha verimlidir dr bey, forumda full body workout ornekleri var bu program tipini uygulayabilirsiniz

    Lg Smart World
     
  3. depper
    Offline

    depper Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Full body (tüm vücut) sistemler sana göre ama ben sana makine değilde serbest ağırlık (halter,dumbbell) öneririm. Bende yeni başladım uzun araştırmalarım sonucu stronglifts 5x5 'e başladım. Android ve ios uygulamasida olan bir program incelemeni tavsiye ederim kolay gelsin.
     

Sayfayı Paylaş