Birisi yardım etsin artık lütfen deliricem

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Ahmet6868 tarafından 31 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Ahmet6868
    Offline

    Ahmet6868 Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Eki Görüntüle 44112
    --- Mesaj birleştirildi, 31 Ağustos 2016 ---
    Biri yardim etsın onden daha farklı gozüküyor 20 yaşındayım boy 180 kilo 74. 5 deliricem intiharı bile düsündüm lütfen yardım Eki Görüntüle 44113

    Hikayemi anlatayım 18 yaşımda fitnessa gittim 86 dan 70 e kadar düşdüm ne kas ne baklava oluşdu fit bi gorunum vardı t short gomlek giydigimde sadece 6 ay gitmisdim neyse bıraktım iş hayatı girdi mecburdum öğlen 12 gece 3 sürekli böyle çalısdım uniye hazirlandim unide kilo aldim 81 oldum memlekete dondum sonra evde koşu bandı vardı onunla geri 81 den 74. 5 e düşdüm ama vucudum eskisi gibi değil oturunca gobek firliyor resmen iki metre bi yardim edin lutfen çok pis psikolojik çöküş yaşıyorum birisi yardım etsin yukarıda gördüğünüz resimler en son halim ve o göğüslerle sürekli dalga geçenler oldu cocuklugumdan beridir var bi turlu kuculmedi 6 aylik fitness donemimde az bi kuculme olmusdu ama bi turlu kurtulamadim jinekomasti degil onu çok araştırdim artık insanların alayını kaldıramiyorum gunde 80 dakima koşu yapıyorum 8 km 9 km yuruyorum ve tshortler atletler yirtiliyo kosmakdan haftanin 7 gunu kosuyorum surtunmedeb dolayi terle birlikde gogus uclarim yniyo kanadığı bile oluyor o derece azimli ve hırslıyımdır oruçken bile 30 dakika koşan adamım ben
    --- Mesaj birleştirildi, 31 Ağustos 2016 ---
    PicsArt_1472645838172.jpg PicsArt_1472640777079.jpg PicsArt_1472640777079.jpg
     
  2. xwormx
    Offline

    xwormx Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle içinde bulunduğun durum bahsettiğin kadar kötü bir durum değil bunu kendine inandır ve sakin ol!
    Şöyle ki sadece 60 günde 105 kilodan 75 kiloya düşen biri olarak kendi tavsiyelerimi sunacağım ve lafı uzatmayacağım. Olaya iyi yanından bakarsan kilo miktarın fazla değil sadece şekillenmen ve bedenini terbiye etmen gerekiyor.
    Şikayet ettiğin görüntünün birçok sebebi olabilir beslenme, yaşam tarzı, alışkanlıklar veya genetik, ama her birini yenme şansın %100 bunu önce kendine inandır.
    Sürekli koşman, iyi bir koşucu olman, hızlı kilo vermen seni iyi bir sporcu yapmaz, bakış açını değiştir ve ne istediğine odaklan.
    Kendine en uygun olan fitness programını seç ve hemen başla, illaki salona gidip saatler harcamadan da evinde bile görüntünü değiştirebilirsin. Kaslarını disipline edip onları şekillendirmedikçe bedenini şekillendiremezsin.
    Küçük hatalara düşme, hedefin doğrultusunda belirlediğin zaman diliminde disiplinli ol, şeker ve alkolden kesinlikle uzak dur ve kendine en uygun beslenme şeklini ayarla. Forumda bununla ilgili faydalı makaleler var.
    İnancını kaybetme, kimisi 3 ayda şekillenmeye başlar kimisi 1 sene de, herkesin genetiği bir değil, ne zaman boşluğa düşsen hedefine odaklan, nasıl olsa olmuyor deyip tekrar başa sarma.
    Tek bilmen gereken şekillenmenin başlıca yolu mutfaktan geçmektedir ve disiplinli olursan aslında bu işlerin ne kadar kolay olduğunu zamanla görürsün.
    kolay gelsin
     
  3. JKL
    Offline

    JKL Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    1)Bu işin sırrı ağırlık kaldırmaktır.Hiçbir prof deli gibi koşarak yağ yakmaz. Ağırlık antremanına ek haftada 3 gün 40 dakka kardiyo ekler antreman sonuna genellikle,bu şekilde yapar kardiyoyu. Bu benim gördüğüm geçirdiğim yaşım 28.Sana da tavsiyem 10-12 tekrar çıkarabildiğin ağırlıkta çalış.Formu güzel yap.Negatifler 3 saniye sürsün.her tekrar 5 saniye sürsün. 10 tekrarx5 saniye=50 saniye.O baskı altında olduğun sürede işte kalori yakacak,göğsü şekillendireceksin.Sakın yağ aldırma göğüsten.Bir daha çok zor göğüs kası oluşturman bile.Deneyimsel bi bilgi aktarımı bu da kardeşim sana.
    2)Sabah karbo al yumurtanla falan.Yakıttır kahvaltıdaki karbonhidrat,öğle eh işte 1 kase pilav mesala yanına yine et sebze yemeği vs,akşam kes karbonhidratı,protein al. 300-400 gram beyaz yada kırmızı et ye. Et yiyerek yağ yakarsın. Yumurta yiyerek yağ yakarsın. Şekerini patlatmaz bunlar ama akşam gömeceğin 1 büyük tabak pirinç pilavı patlatır ve yağlanırsın böyle. Aynı dertten muzdaribiz. Bu şekil 1 ay devam ederim ben misal daha sonra hacim kazanmak için akşam da karboyu çoğaltırım. Yatmadan lor çekerim blendırda suyla.ayran gibi içerim.Bu bim'lerdekinin yağ oranı iyiydi en son.Bak dolaş bikaç market.
    3) Youtube ve facebook'ta çok arkadaş güzel bilgilerle aydınlatıyor insanları. Takip etmeni öneririm.
    4) Kendine ve takdiri İlahiye inan. Öyle çok kafayı takıp da delirecem falan noktasına gelme bu tür konularda hele hiç değmez. Kolaylıklar kardeşim.
     
  4. Ahmet6868
    Offline

    Ahmet6868 Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    çok teşekkür ederim
     

Sayfayı Paylaş