Biraz Yardım lutfen

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve emretntnc tarafından 11 Ekim 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. emretntnc
    Offline

    emretntnc Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhaba , vücut geliştirmeye yeni başladım , daha önceleride yapmıştım yalnız hep kesik kesik , örneğin 6 ay yaptım , askere gittim bıraktım vs , bunun gibi şeyler ( bahaneler ) :)

    Şimdi yeniden başladım , başlayalı 1 hafta oluyor , boyum 1,75 , kilom 69 .. daha önceki tecrübelerimden ve araştırmalarımdan hangi hareketleri yapmalıyım , nasıl yapmalıyım falan bunlar hakkında birazda olsa bilgi sahibiyim , ama belki yanlış bildiğim birşeyler olabilir yinede sormak isterim ,

    ilk sorunum beslenme hakkında , yaş 28 olmasına öğrenciyim :) yani abartı bir şekilde beslenemem ama , dikkatte ediyorum..
    Sabahları 1 tabak nestle nesfit + 1 avuç eti lifalif karıştırıp sütle yiyiorum , yumurta yiyemiyorum çünkü bana dokunuyor maalesef :( belki zorlarsam 1 tane..

    öğlenleri 2 seçeneğim var 1 gün birini diğer gün ötekini yiyiorum saat 1 gibi ,
    1 tabak bulgur pilavı + şu bimdeki 2 li ton balıkları var onun 1 tanesini + 1 kase yoğurt veya
    1 tabek bulgur pilavı + 200 gram tavuk göğüsü +1 kase yoğurt

    Akşam saat 7 gibide öğlen yediğimin aynısı...

    Sizce doğru bir beslenme yöntemi uyguluyormuyum ? biliyorum çok daha iyileri var ama maalesef bütçe meselesi , bunların dışında şekerdir çikolatadır vs,vs, hiç yemiyorum... 15 yıllık bir spor geçmişim var bunun 10 yılı nerdeyse günde çift idman futbol antremanıyla geçti ama vücut geliştirme çok başka birşey tabiki ..
     
  2. Almclskn
    Offline

    Almclskn Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Beslenme iyi abi. Amacın kilo almaksa karbonhidrat yüklemesi de yapmalısın (bulgur,makarna,muz vs..) Yumurta yiyememen kötü olmuş çünkü anne sütünden sonraki en değerli besin kaynağıdır :D Protein değeri yüksek, fiyatı ucuzdur. Salatayla yemeye çalış abi.
     
  3. emretntnc
    Offline

    emretntnc Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    nesfit'i bıraktım son 2 gündür , 2 tane yumurta yiyorum artık zorlada olsa , ama sarılarıyla birlikte :)
    Birde başka bi sorum daha var , tüm çalıştığım hareketlerde nereleri çalışıyorsam o bölgenin çalıştığını hissediyorum, örneğin ön kol çalışıyorsam tamda olması gerektiği gibi çalışan kısım zorlanıyor , ama wide grip lat pulldown hareketinde ne hikmetse bir türlü sırtı hissedemiyorum , arka kol , omuz vs,vs, her taraf zorlanıyo tek sırt zorlanmıyor :) o kadarda video izledim yapan kişilerden de baktım salonda , hatta birilerine ben yaparken baktırdım yanlış bişeymi yapıyorum diye :) hareketi de düzgün yapıyorum , bunun sebebi ne olabilir ?
     
  4. Almclskn
    Offline

    Almclskn Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    O hareketi göğüse değilde enseye indir abi. Sen hissetmeye çalış olduğu kadardır, bu işin birazı da psikolojiktir :)
     

Sayfayı Paylaş