Biraz Tartışalım !..

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve dexter03 tarafından 7 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. dexter03
    Offline

    dexter03 Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2014
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet arkadaşlar öncelikle herkese selam (yazıcağım şeyler tamamen kendi görüşümdür ve tarışma eliştiri amaçlı yazılmıştır)

    Konumuz: Bulk da antrenman

    internet ortamında ve kulaktan kulağa dolanan basit bir bilgi bulkda temel hareketlere yönlenmektir.
    peki benim iddaam ne yönde ;


    temel hareketler (squat deadlift benchpress ) tüm vücudun aktif olmasını ve vücut ısınızın (kalp ritminizin) artmasını sağlar buda yoğun yağ ve glikojenin vücutta yakılmasını sağlar peki bulkdaki amaç yağsız hacim kazanmaya odaklanmaksa bu doğru ama çok zaman aldığı için genelde dirty bulk yapıyoruz salonda bir saat treadmill 'de (koşu bandında) 6-8 km ile 500 kalori yakıyorsunuz ancak 10 set squat size 1000 kaloriye mal olabilir bunun yanı sıra temel hareketlerin tümü kalp ritmininizi yükseltir vücut ısınız artar daha çok enerji harcarsınız yani bulkda izole hareketler daha verimli olmazmı bench press yapmak yerine makinelerde göğüs egzersizleri gibi kolda barbell curl yerine overhead cable curl gibi egzersizler veya scott machine ;

    kısacası: bulk da izole definasyonda temel(compound) egzersizler uygulanmalı diye düşünüyorum ben .

    SİZDE BENİM İÇİN GÖRÜŞLERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM.
     

Sayfayı Paylaş