biraz arastirdim ama kafam karisti yeniyim yardimedermisiniz

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Vespuci tarafından 7 Mart 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Vespuci
    Offline

    Vespuci Üye

    Katılım:
    1 Mart 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar ben yeni başladım bugun ikinci günüm forumu biraz araştırdım kafamda karstı bilen biri sorularımı tek baslıkta cevaplayabilir mi 16 yasındayım 1.78 boyundayım 89 kiloyum benim amacım kalıbım değişmeden yaglarımı eğiterek kas yapmak birinci sorum
    1)bunu bu sporla yapabilir miyim
    2)haftada 3 kez gidiyorum (pazartesi çarşamba cuma) yeterlimi
    3) 3 günde hocanın verdigi bir program var onu yapıyorum
    4)boyumda bir duraksam olurmu veya kamburlaşırmıyım biraz
    5)yağlarımı eritmek için daha çok hangi hareketleri yapmalıyım
    6)hareketlerde kaç kilonun altına girmeliyim
    7)hangihareketleri yaparak yaglarimi eriterek biraz kas yapmaya baslarim gittigim3 gunde ayni programi mi yapicam
     
  2. Von_Pasther
    Offline

    Von_Pasther Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2011
    Mesajlar:
    208
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    1-Tabiki yapabilirsin ikiside birbirine engel değil hatta beraber yapılmaları daha sağlıklı.

    2-Şuan için yeterli olabilir ilerde ihtiyaçlarına göre değiştirirsin programını ama bence haftasonunada bir gün spor koyabilirsin ben olsam öyle yapardım.

    3-Hocanın programından çıkmamaya çalış seni vücudunu ve çalışma şeklini en iyi bilen kişi olarak sana en sağlıklı programı o yazacaktır.(İşini bilmeyen biri değilse)

    4-Kamburlaşmanın aksine fiziğin düzelecek ve daha sağlıklı bir duruş pozisyonun olacak.Şahsi görüşüm boyu engelleyen bir spor değil çünkü beni hiç engellemedi bende 16 yaşında başladım.Ama hocanla konuşursun boy konusunda seni aydınlatır.

    5-Cardio konusunda hocan sana yardımcı olacaktır bunu onunla tartışmalısın.

    6-Ağırlık tamamen sana bağlı birşey.Şuan için hareketleri nizami olarak yapabildiğin ne ağır ne hafif normal kilolarla çalışmalısın.(Hafif ağırdan kastım hafif 5 kilo ağır 50 kilo değil.Senin ağırlık eşiğine göre normalini sen belirleyeceksin.Mesela çok az zorlanarakta olsa nizami olarak 3*12 bench press te 20 kilo kaldırabiliyorsan bu sana göre normal kilodur.)

    7-Programını bilmiyorum ama yeni başlayanlar bütün kaslarına birer hareket yaparak 1 spor gününü bitirirler.En azından ben böyle gördüm şimdiye kadar hocamdan.
     
    Son düzenleme: 7 Mart 2013
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Konu başlığınız açıklayıcı değildir.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Konu başlığınız açıklayıcı değildir.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş