Bira göbeği Göürüntüsü..!!!

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve hyperactive tarafından 13 Nisan 2007 başlatılmıştır.

  1. hyperactive
    Offline

    hyperactive Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    uşak
    Boy 1.70 kilo 75. Yaş 24.Kendimce 5 kilo fazlalığım olduğunu düşünüyorum. Hemen durumum anlatayim. Önceler turistik bi bölgede 3 sene çalıştım ve çok alkol kullandım özellikle bira. Geçen sene bıraktım turizm işini. Turizmde çalışırken hergün yüzme ve çok hareketli bi yaşamım oldugundan vucudum gayet saglıklı ve ii di. Hata 2 sene önce fitness yaptım otelin solununda(tabi vucut geliştirme sayılmaz) iki ay kadar ve vucudum çok ii hale gelmişti 60 kilo olmama rağmen.O zamanlar keşke kilo alsamda sonradan o yağları kas yapsam derdim tabi şimdi 75 kilo olunca acep ne yapsam diyorum..son bi senedir acayip durdun bi hayatım var hiç hareketsiz neredeyse. şimdilerde evde açık öğretim inglizce bölümünde olduğum için evde ders çalışıyorum ve bulundugum yerde body solunu yok. Bende iki dumble aldım. esas Sorunum şu : hani bi tabir vardır ya bira göbeği olmuş diye. aynen bendede o bira göbeğinden var. Vucudun diğer kısımlarını kolaylıkla şekle sokacağama inanaıyorum ama karın kısmını nassı baş edecem tam bilemiyorum. Ama karar aldım ve spora başladım. 4 gündür kendime bi program yaptım. İlk başta yürüyüş yapıyorum ve yürüyüşün sonuna doğru koşu yapmaya başladım. Eve döner dönmez body streching hareketleini basit bi şekilde yapıyorum. Sonra 10*4 şınav 20*4 mekik (ayaklarımı kanepenin en altına kısıtırp sırtım yere değmeden yani kısa aralıkta) sonra bir gün göğüs( sehpada yatarak yana açma 10*4 ve sehpada uzanıp bence pressin dumble olan şeklini 10*3 ) ve triceps (bi el kanepede dirsek omuza bağlı10*3) diğer günde omuz (ayakta dumblerı yana açma 10*3 oturup iki dumble çalışma10*3 ) ve biceps(dirsek dize dayalı 10*3 ve ayakta iki dumble yapılan hareket 10*3) yapıyorum.Birde unutmadan body streching ve şınavdan sonra mekiğe geçmeden bu titreşimli aletler var ya 7-8 dk onu kullanıyorum. Biliyorum pek bi faydası olmaz ama mekikten önce kan dolaşımını hızlandırır belkide mekikiğin etkisini artırır diye düşündüm. sizce bi zararı olur mu?.İngizcelerini yazmadığım için kusura bakmayın.Bu yaptıklarımıda daha önceki tecrübelerimden ve forumdan öğrendiklerimle yapmaya çalışıyorum. Sorum şu ki ben vucut geliştirmekten ziyade formda görünmek isitiyorum.Tişörtü giydiğim zaman o göbeğin benden önce kapıdan girmesini istemiyorum. Bu göbek işini nassı çözebilirim mekik dışında? Dumble side bendede başlayacam. Forumda konu hakkında baya okudum ve cardio nedir bi türlü anlaymadım herkez cardio ve diyet diyo ama anlayamadım. Bu montoton hayatı hem spor yaparak biraz olsun renklendirmek.hemde sağlıksız yaşam yaşadığımı düşündüğümden spor yaparak bir nebze içimi rahatlatmak isitorum. Tabi güzel görünmekte var. Yani istediğim eskisi gibi vucut geliştirmek değil formda ve güzel görünmek.

    Bu uzun yazıyı okuyup yardım edebilecek arkadaşlara şimdiden teşşekür ediyorum.
     
  2. ll_ultraslan_ll
    Offline

    ll_ultraslan_ll Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğğğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Aslında sadece arama yaparak bile bütün istediklerine ulaşabilirdin çünkü bende genel olarak sana forumdan okuduklarımı sölicem..
    Cardio olarak koşu yapıorsn zaten..Göbek olayını engellemek içinde yağlı yiyiceklerden,şekerden kaçarak+sporla yağ oranını düşürebilirsin,az az ama fazla öğün yiyebilirsin(örn günde 2-3 öğünü böl 5-6 öğün olarak)..Önemli olan aldığın kaloriden fazlasını wermek olduğunu unutma..
    Benim bildiğim,söleyebilceklerim bu kadar..Kolay gelsin..
     
  3. ozky
    Offline

    ozky Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Cardio demek koşu,bisiklet,yüzme vs. gibi kardiyovasküler sistemi çalıştıran egzersizlerin genel adıdır.Senin yaptığın koşu cardiodur. Yani farketmeden kardiyo yapmışsın :) Yağları yakmanın bir sırrı yok.Tek yapman gereken düzenli cardio ve diyet.Sadece mekik çekerek yağları yakamazsın,bunu unutma.
    İkinci olarak yazdıklarının içinde diyetle ilgili bir şey göremedim.Eğer amacın yağ yakarak kilo vermekse cardionun yanında düzgün bir diyet de yapmalısın.
    Yaptığın programda triceps ile bicepsin yerini değiştir.Yani ilk gün göğüs+biceps,ikinci gün omuz+triceps yap.Daha detaylı antrenman programı için forumda arama yapabilirsin.Bu başlığa bir göz at istersen.http://bodyforumtr.com/forum/viewtopic.php?t=4160
    Çok daha fazla bilgiye forumda arama yaparak ulaşabilirsin..

    Son olarak şunu söylemeliyim ki bu kadar uzun yazıyı okumak gerçekten zor.O yüzden sana tavsiyem bir daha bu kadar uzun yazacaksan lütfen paragraf kullan.Böylece yazının okunması daha kolay olur ve daha çok kişi cevap yazar.
     

Sayfayı Paylaş