Bir sorum olacak

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve taylan55 tarafından 2 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. taylan55
    Offline

    taylan55 Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2011
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ben şimdi eskiden yapmakta olduğum MMA sporuna tekrar başlıcam. Evede aletler alıp evde de fitness ıma devam edicem.şimdi sorum şu benim toparlanmayı hızlandırmak için hangi supplementleri kullanmalıyım,bu konusaki en efektif supplement nedir?
    Vede bu iki sporu beraber yapabilir miyim yani kas gelişimim olur mu?(haftada 2gün mma training,3gün fitness) bu arada mma antremanı full body dayanıklılık ve patlayıcı kuvvet üzerine olduğu için yüksek kaloride harcıyorum bilginize..

    Elimdeki supplementler

    Hardline pro gainer

    Optimum whey

    Weider l carnitin
    Hardline ZMA


    Görüşlerinizi bekliyorum..
     
  2. zafer_zaferoglu
    Offline

    zafer_zaferoglu Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    istanbul
    Gelişimin zor ve yavaş olur.
    Vücudun çalıştıktan sonra gelişim için dinlenmesi gerekiyor.
     
  3. taylan55
    Offline

    taylan55 Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2011
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Zaten çok bodybuildier olmak gibi bir hedefim yok, biraz iri kaslı biri olmak istiyorum.idealim o yani.kemikmyapım felanda iri zaten suan 182 boy 76 kiloyum
     
  4. byzantion
    Offline

    byzantion Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2012
    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence crossfit yapman daha mantıklı olur eğer o spor için katkı sağlamak istiyorsan.
     

Sayfayı Paylaş