Bir Acemiye Destek!

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve nefarkeder tarafından 8 Kasım 2005 başlatılmıştır.

  1. nefarkeder
    Offline

    nefarkeder Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2005
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben 1.87 boyunda ve 75 kiloyum. biraz (birkac ay) body deneyimim oldu. aletli cimnastik de diyebliiriz. fazla bir iddiam yoktu.

    su an bir salona gitme olanagim yok ne yazik ki. merak ettigim. sadece sinav, mekik vb. calismalar yaparak ne seviyeye gelebilirim. kosmak vb. de olabilir elbette. kac set, nasil yapmam lazim. kilolu oldugumu dusunmuyorum ama karin kaslarim canavar gibi degil. hatta hemen hemen hic gorunmuyor. sisman degilim ama neden gorunmuyor.

    yardimci olabilirseniz cok tesekkur ederim.

    forumda cok cok yeniyim. bu sorular daha onceden sorulduysa kusura bakmayin.
     
  2. xxdiablo
    Offline

    xxdiablo Yeni Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2005
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    muhasebe
    Yer:
    istanbul
    evde yapılacak çalışma ile iyi bir vücut elde edebilirsin bunu söylüyorum ben sana genelde 3 set tarzında evde fazla alete imkan olmadığı için bütün kas guruplarını çalıştırmanı öneririm önce yukrıdan başlayıp aşağıya doğru kasları çalıştırmalısıın sana kolay gelsin iyi çalışmalar bu arada bende evde çalışıyorum
     
  3. gymnast
    Offline

    gymnast Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2005
    Mesajlar:
    356
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    0
    sana tavsiyem hiç olmazsa ayarlı dumbbell ve biraz da kilo alman (4 er tane 1,2,3,5 kg). çok iddialı olmasa da istedikten sonra bunlarla da vücut geliştirebilirsin. eğer vücut ağırlığınla çalışacaksan yüzde yüzle çalış. yani 10 şınav x 3 = 30 yapma. yapabildiğin kadar yap 1 dk dinlen yine yapabildiğin kadar (max) yap ve böyle devam et. ancak bu sistem mide dışında fazla işe yaramaz, yani şınav ile kütle oluşturman imkansıza yakındır, ama yağ yakabilirsin. karın kaslarının görünmemesi kütlesizlikleriyle ilgilidir. bir kasın görünür olması iki kritere dayanır. bir üzerinde az yağ bulunması, iki kütlece büyük olması. dediğim tarzda 4-5 set max crunch (sıkıştırma) ve 4-5 set leg raise (bacak kaldırma) idmanı yap. mide kası diğerlerine göre daha sadıktır. diğerleri kolay gelişir kolay gider.hareketler sitede var. bilmiyor isen bakabilirsin.
     

Sayfayı Paylaş