Biotin Kullanımı

Konusu 'Kişisel Bakım' forumundadır ve Cimhenun tarafından 26 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Cimhenun
    Offline

    Cimhenun Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar merhaba,

    Ben 18 yaşındayım bu sporla uğraşıtım ancak şu sıra gitmiyorum yani ara verdim. Benim sorunum saç dökülmesi. Hocam bana Biotin kullanmamı Biotinin saç dökülmesinin durdurduğu ve yeniden saç çıkardığını söyledi. Bende size de danışmak istedim bu doğru mu ? Bir de benim korkum Biotin yan etki yapar mı ? Mesela kilo aldırırmı yağ olarak veya başka yerlerden de kılları çıkarır mı bunlar kafa mı kurcalıyor. Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    Saygılar...
     
  2. renkligoz
    Offline

    renkligoz Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2011
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    ya bende biotin kullanıyorum acaba testosteronu düşürüp kas yapımına engel olurmu bu biotin...
    bilgisi olan arkadaşlar yorum yaparlarsa sevinirim
     
  3. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    biotin bır markamı yoksa vıtamın olarak bıotınmı

    eger bahsedılen sey tablet seklındekı bıotınse eger sorun yok suda cozunen bır vıtemın hıcbır sorun cıkarmaz zaten sac falan da cıkarmaz :)

    sadece zayıf sacları guclendırır ama zaten bunu b vıtemınlerını duzgun alarak yaprsınız ole elzem bır urun degıl ama alınmaıs ıyı tabı sorun yok

    yanetkısı falan da yok bıotının testoyu dusurme gıbı oha yanı :)
     
  4. renkligoz
    Offline

    renkligoz Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2011
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    danny boy bende senin gibi düşünüyorum aslında ama malum vucutta kas yapımına neden olan en önemli faktör testosteron.. saç dökülmesinin asıl nedeninin dht (di hidydro testosteron) olduğu bilim adamları tarafından kanıtlanmış. genel bi görüş vardırya hani saç dökülmesini ve kalitesini artırmak için dht yi düşürecek ilaçlara ihtiyaç olduğu yönünde. mesela proscar diye bi ilaç vardı. başka hastalıklar için kullanılan. bunun testosteronu düşürdüğü ve saç oluşumunu etkilediği saptanmıştı... biotinde acaba böyle bişeymi diye düşündüm bi an...
     
  5. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076


    a yok hayır degıl o tıpte bır kımyasal dgeıl cunku sadece dogada buluna bır vıtamın turu bıotın

    mesela fıstıkta da bulunur

    daha genıs bılgıler ıcın vıtamın h dıye artılırsa cıkıyor zaten

    bır yanetkısı olmaz
     

Sayfayı Paylaş