Bilindik Sorular Ama Yardım Gerek

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Bavuka tarafından 9 Kasım 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Bavuka
    Offline

    Bavuka Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2012
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Öncelikle Selamun aleyküm abilerim,kardeşlerim.

    Foruma yeni üye oldum 16 yaşındayım ve bazı bilgiler almam gerekiyor.Öncelikle fiziğimden bahsedeyim 1.78 boy ve 89 kgyim biliyorum yaşıma ve boyuma göre kilom çok çok fazla.ve herkes gibi güleceksiniz belki ama kalçam dışarı dogru çıkık ve büyük çogu kişi tarafından alay ediliyordur biliyorum arkamdan.Şimdi diyeceksinki bunlardan bizene benim sizden istedigim nasıl zayıflar ve kalçamı eritirim öncelikle bir kaç gün ekmek yememeyi denedim fena şekilde başım agrıdı ve çok çok aç kalktım sofradan ekmegi nasıl kesecegim öncelikle ? istedigim kilo verip karın kası ve göğüs kası yapmak ve omuz genişletmek umarım sözlerimde bir hata yapmamışımdır herkes kendine iyi baksın Allaha emanet olun .
     
  2. SlipKnoT16
    Offline

    SlipKnoT16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    659
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa- Ankara(okuyor)
    Ekmepi kesme yerine tam buğday ekmegi ye ama abartı bir şekilde degil kahvaltıda 4 dilim ye tam 11 gr protein veriyo proteinli besleniceksin diyet uygula . Yeşil çayı alışkanlık haline getir. Aç kalarak kilo verilmez bu arada günde 6 ögün sık sık az az yiyeceksin ki metebolizma sürekli çalışsın .
     
  3. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Öncelikle istersen ekmeği kesersin istersen arkadaşında söylediği gibi tam tahıllı , çavdar veya kepekli ekmek tüketirsin.Şimdi ekmeği kesme işlemi şöyle olucak dostum normalde günlük yediğin ekmek miktarını 1 haftada minimuma indirirsin ekmeği kesmenin başında ağrı yapması psikolojik veya sen hiç birşey yememişsindir.Ondan olmuş diye düşünüyorum.Kilo vermen için bir diyet programı ve antreman programın olmalı.Evde yapabileceğin şeyler var.Evde eğer ekipmanın yoksa kendine yapabilceğin bir program araştır ve türet bir çok aletsiz egzersiz var.Ve cardio ile kilo vermeye destekliyerek uyguluyabilirsin bunları.Örnek cardio: koşu , yürüyüş , ip atlama , bisiklet tarzı şeyler yaparak hafta en azından 3 gün cardio yapmaya çalış 25 dk yürüyüş yap 10 dk koşu yap mesela başlangıçta sonra 5 dk ip atla böylece 40 dkyı doldur her gün cardioyu böyle hallet.Ağırlık antremanı olarakta şınav , squat , mekik , ters mekik tarzı hareketleri uygularsın bir günde sırt yaparsın o gün dışarda barfiks çekebileceğin eğer bir yer varsa orda çalışırsın derdimde bu zor olur gibi böyle bir çok egzersiz var araştırmanı ve program oluşturmanı tavsiye ederim.Kimsenin kilosu birisi için dalga geçilicek birşey olmamalı diye düşünüyorum ben gülmedim gülenleride sevmem böyle konularda başka bir insanın fiziksel bir yanına karşı dalga geçmeleri hiç gülünücek birşey değildir.Sen hırslanıp çalış onlar sixpack görsün :)
     
  4. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    aç kalarak zayıflanmaz bu seferde metabolizma hızı düşer kilo vermeniz yavaşlar hemde hiç sağlıklı bir durum değildir forumda mevcut nasıl beslenme programı hazırlanır diye iyi sporlar
     

Sayfayı Paylaş