Bilek güreşinden sonra geçmeyen arka kol ağrısı

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve Zafer köseoğlu tarafından 4 Nisan 2014 başlatılmıştır.

ACİL YARDIM

  1. YARDIM

    100,0%
  2. YARDIM

    50,0%
Birden fazla oy kullanılabilir.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Zafer köseoğlu
    Offline

    Zafer köseoğlu Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar yaklasık 3 aydır spor yapıyorum 4 gün önce bir arkadaşımla bilek güreşi yapalım dedik birbirimizi çok zorladık önceki akşamda arka kol çalışmıştım ve bilek güreşinden sonra arka kolda çok fena bir agrı başladı tam arka kol ile ön kolun birleştigi kesim agrı yapıyor. Geçer diye bir gece bekledim fakat geçmedi ertesi gün iş yerinde revire gittim ve doktor bir sprey sıktı o anlık geçti akşam işten cıktım spora gittim agrı tekrarladı ve yarıda bıraktım antrmanı hocama sordum dinlendir dedi çıktım salondan acile gittim ordada agrı kesici yaptılar iğne yani bugunde tekrarladı ne yapmalıyım ÖLÜYORUM AGRIDAN AÇİL YARDIM :(
     
  2. TTTT
    Offline

    TTTT Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2013
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    hiç bir şey yapmamalısın dinlen geçer fazla zorlamaktan kas gerilmiştir 1 hafta dinlen toplam hiç bir şeyin kalmaz ağrı kesici olarak kas gevşetici alırsan sorun geçer fakat aç karna alma ve 2 bardak su iç kas gevşetici alırken iyi gelir
     
  3. Zafer köseoğlu
    Offline

    Zafer köseoğlu Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Ey
    Eyvallah hocam ama ciddi bişey olmasından korkuyorum agrı dinlenirken yok en ufak ısınmadan sonra başlıyor
     
  4. TTTT
    Offline

    TTTT Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2013
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    ciddi bir şey olsa yani bölgede bir şey falan kopsa orası mos mor olur ve sonradan siyahlaşır yani büyük bi sakatlanma olsa kolun çok kötü duruma gelir seninki zorlamadan dolayı zedelenmiştir böyle sakatlıklar 1 hafta sürüyor en çok fazla düşünmessen daha az sürede geçebilir. kolunu fazla oynatmamaya çalış zaten spor yapma yapıyorsan bu arada 1 haftada pek bir kaybın olmaz dahada uzatırsın sakatlık süresini yaparsan
     
  5. oguzcan344
    Offline

    oguzcan344 Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Ayni sorun bende 3 yildir var.Konuyu gorunce direk yazma geregi duydum.Ben bilek guresini abartmistim zamaninda arka koluma agri girdi bilek giresinden sonra ve 3 yildi ne zaman bilek guresi yapsam agri giriyor ve kolumu kaldiramiyorum kendimi yerden yere vurdugumu biliyorum.o agri girince spora 10 gun ara veriyorum eger agri girerse agri bantlarini kullan benim agrimi geciren tek sey onlar ve eger 10 gun spor yapmayip bilek guresini kesersen 2 ay sonra ne yaparsan yap agri girmez ama bilek guresi yaparsan başa dönersin 3 yillik tecrubeden bunlar :)

    Note 3 Cihazımdan Tapatalk kullanilarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş