Bilek Ağrısı

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve NumLock tarafından 16 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. NumLock
    Offline

    NumLock Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    226
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    samsun
    Dün fransız press yaparken bileğimde bıçak girmişcesine bi acı hissettim.Dumbell bıraktım bileğimi esnettim ısıttım geçince devam ettim.İdman bittikten 2 saat sonra ağrı başladı ama 10-15 saniyelik bi ağrı.Aniden bi sancı bastırıyo 10 saniye sonra geçiyo.Saatte 2-3 defa oluyo geçince tatlı bi rahatlık huzur hissi veriyo.Daha önce böyle bişe yaşayan varsa cevap versin lütfen.Duruma göre doktora gidicem.
     
  2. _Ersin_
    Offline

    _Ersin_ Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2013
    Mesajlar:
    116
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    İstanbul
    Barbell curlde çok ağır girince bazen bileklerim ağrıyor. Özel olarak bilek çalışmadığım için galiba bilekler, ön kola göre zayıf kaldı. Sanıyorum problemin nedeni bu. Bilek çalışmanı öneriyorum.
     
    NumLock bunu beğendi.
  3. NumLock
    Offline

    NumLock Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    226
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    samsun
    Sünger

    Bilek haftada 1 gün çalışıyorum programa yeni dahil oldu.Bilek sorunun için bisikletlerin tutma yerine takılan süngerden al.Bisikletçilerde var dumbell bar yada makinenin tutma yerine geçir bilek güçsüzlüğünü kapatıyormuş.Kavrama kabiletinin azalmasınıda engelliyormuş bi bak derim ben yakın zaman bi çift alıcam.
     
  4. xxxxaaaa
    Offline

    xxxxaaaa Yeni Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    kardeşim bileklerin ısındır öyle çalış yani bileklerin ısınmadan direk başlama antremana bu çok önemli yoksa o ağrıları çok çekersin . antremana başlamadan önce bileklerini sağo sola çevir ellerini çek ısın öyle çalış emin ol ağrılar geçer
     

Sayfayı Paylaş