Bilek-Önkol ile ilgili büyük sorunum!

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Loda tarafından 24 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Loda
    Offline

    Loda Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar, 7 aydır vucüt geliştirme yapıyorum, son 2 aydır doğru düzgün beslenme, dinlenme ve güzel bir program ile yapmaya başladım. Fakat bir türlü tek başıma nizami bench press, barbell curl yapamıyorum. Bileklerim çok ince ve çok güçsüz 16.5 cm, kol soğuk 38 cm siz hesaplayın ne kadar küçük olduğunu. Bileklikli ağırlık eldiveni ile çalışıyorum, presslerde bileklerim çok acıdığı için schiek'in kalıp gibi olan eldiveninden aldım ama yine birisi barı kaldırmama veya bırakmama yardım etmezse bench'e girmeye çekiniyorum. (Geçen hafta 100 kilo ile 4x6 çalışmama rağmen bu hafta 60 kilo ile ikinci sette bıraktım ağırlığı bırakırken bileğim çok zorlandı öyle ağırlıkları fırlatmayı sevmiyorum ve oldukça düzgün yapıyorum hareketleri) Barbell curl'da ise ağırlığı arttıramıyorum, ağırlığı arttırdığım zaman bileğim yine çok zorlanıyor, yapmama engel oluyor. Başka hareketlerde de sorun oluyor ama bu iki hareket moralimi bozuyor. Önkol çalışmaları ara sıra yapıyorum fakat çalışma yaptıktan sonra 3-4 gün acısı geçmiyor bu yüzden fazla yapmıyorum. Salondaki hocam fazla bilgili değil (dövüş hocası). Sizden yardım istiyorum nerede yanlış yapıyor olabilirim? Nasıl bu sorunun üstesinden gelirim?
     
  2. hhakkann
    Offline

    hhakkann Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2012
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    benim bileklerim de çok ince ölçmedim ama nerdeyse bi kızın bilekleri gibi diyebilirim önkollarım da spora başlamadan önce inceydi bi tepsiyi tek elimde taşıyamazdım düşün o kadar güçsüz. Ama wrist curl reverse wrist curl ve reverse cable curl yardımcı olur şuan için yaşıma göre bileklerimin gücü oldukça iyi önkol çalışırken sonraki günler ağrıması normal kaç kere önkoldaki kaslarımın ağrısından sakatlığından acıdan duramadığım oldu hatırlamıyorum bile. sonuç olarak sendeki bu ağrılar da normaldir çalışmaya devam
     
  3. Zealotry
    Offline

    Zealotry Yeni Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Ön kol çalışarak ordaki kasları ve tendomları güçlendirmek daha kolay ağırlık kaldırmanı sağlayacaktır ama tam bilek kısmından bahsediyosan orda Kas'a dair pek bişi yok. Yani ölçüsünü arttırmak imkansız gibi birşey heralde. Kemikle alakalı bir durum
     
  4. mmayg
    Offline

    mmayg Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2012
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    masabaşı iş
    7 aylık gecmiş ile 100 kilo ile 4 set 6 tekrar yardımsız çıkarabiliyorsan bileklerin gucsuz değil. sadece asırı yuklenmeden dolayı bileklerini fazla zorlamıssın. muhtemelen düz barbell ile ağır curl de yapıyorsan bileklerdeki eklemler zedelenmiş olabilir. kemik saglıgını desteklemek için yağsız süt içebilirsin .ağrılar içinse bileklik kullanmaya devam et.antremandan once jel tipi kremler var bileklerine ,beline ve omuz eklemlerine sürebilirsin.cok rahatlatır.agrıyı keser. marka veremiyorum burada ama eczaneden bulabilirsin. bir de çok hafif dambıllarla bileklerini ısıt.kombine ısınmak için 2-3 set de 30 sn lik mountain climb gibi hareketler yap.
     

Sayfayı Paylaş