bicepslere yukseklik kazandıran bir program..

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve NİKE tarafından 24 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. NİKE
    Offline

    NİKE Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    18 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    900
    Beğenileri:
    1.579
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    MÜHENDİS
    BIceps'lere yükseklik kazandıran bazı egzersizler:


    Hedef: Biceps tepesi (biceps'in uzun başı)
    Egzersizler: Cable high curl, dumbbell spider curl, barbell spider curl, incline dumbbell curl, close grip barbell curl, close grip cable curl.

    Sırada biceps'in kısa başı var. Bu, biceps'in iç bölgesindeki kastır. Kolun bu bölümü "tepenin" (uzun başın) altında bulunur ama dengeli biceps'lere sahip olmak için asla ihmal edilmemelidirler. Biceps kasının kısa başını izole eden egzersizlerden bazıları ise şunlardır:

    Hedef: Biceps'in kısa başı
    Egzersizler: Wide grip (geniş tutuş) barbell curl, Wide grip (geniş tutuş) preacher curl, Wide grip (geniş tutuş) cable curl, Wide grip (geniş tutuş) incline dumbbell curl.

    kaynak muscle and fitness.
     
    rockybalboa7, wrestler ve guest007 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş