Biceps sıkılması sonucu kalan çöküntü

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve doğukan111 tarafından 7 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. doğukan111
    Offline

    doğukan111 Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli arkadaşlar hepinize merhaba, bilgi ve tecrübelerinizle bana yardımcı olabilirseniz çok mutlu olacağım. Yaklaşık 1 ay önce kol omuz günü antremandan hemen sonra kaslar sert ve sıcakken sol bicepsimi sebebsiz yere sıktım (lanet olsun sebebi neydi ki??) ve çöküntü oluştu 1 ay geçmesine rağmen orası öyle kaldı ve bu durum benim ciddi anlamda motivasyonumu düşürdü ve hevesimi kırdı. Konu hakkında bişeyler söyleyebilecek arkadaşlar yarımcı olursanız sevinirim.

    Arkadaşlar bu da ''temsili'' bir resimdir. Çukur oluşan bölgeyi belirtmek için google görsellerden uyarladım.
    [​IMG]
     
    ogulcan_karaman bunu beğendi.
  2. Dynamo
    Offline

    Dynamo Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    Bir şey yoktur. Kasının yapısı öyledir belki kafaya takacak bir şey değil acı falan yoksa.
     
  3. doğukan111
    Offline

    doğukan111 Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam hani hamura bastırınca iz kalır ya işte ona benzer bi durum oldu bendede. Sert bölgede parmağamı bastırdığım yerde bi çöküntü oluştu.
     
  4. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.084
    Beğenileri:
    487
    Ödül Puanları:
    93
    O zamam bunu olympialara söyleyelim podyumda kompozisyonu daha iyi ayarlarlar
     
  5. ibrahimgrlyk
    Offline

    ibrahimgrlyk Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Ayni durum bendede var sol bacagimda kaval kemigimin sol tarafinda. Cukur var parmak giriyor kas liflerim ayriliyo. Ufak bir motor kazasi gecirmistim bacagim motorla araba arasinda kalmisti. Belki sende olmiycak zamanda olmiycak bir hareket yapmissindir?
     

Sayfayı Paylaş