Biceps programım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve gnnc144 tarafından 19 Kasım 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. gnnc144
    Offline

    gnnc144 Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2011
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    öğrenci
    İyi forumlar arkadaslar
    Biceps antremanımda bir skınıtı var mı diye merak ediyorum sizlerle paylaşmak istedim yorumlarınızı bekliyorum
    Biceps machine curl 54 kg ile 3x8 (max agırlık 54)
    Seated biceps bar curls 20kg 3x8
    Hammer curl(12.5 -15kg ile( 3x8
    seated isolated dumbell curl 15 kg ile 3x8
    biceps 33 cm .nitrotech protein kullanıyorum ve yeni olarak creatin e basladım , tavsiyeleriniz nelerdir bu programı daha da iyi yapmak için
     
  2. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.198
    Beğenileri:
    3.250
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Biceps için 4 egzersiz orta seviye için fazla, ileri seviye için kabul edilebilir. Seviyeni bilmediğim için bu açıklamayı yapayım önce.

    Seated bar curls den astın scott curl ise egzersiz seçimleri bana mantıklı göründü. ancak ilk iki egzersizin sırasını değiştirirdim. Seated serbest ağırlıkla yapıldığı için dinlenik yapılması hareketi daha nizami yapılmasına imkan verir.
     
    gnnc144 bunu beğendi.
  3. gnnc144
    Offline

    gnnc144 Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2011
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    öğrenci
    çok yararlı yorum oldu sagolunda ilk hareket benim favori hareketim yani daha yararlı geldiğini hissediyorum eğer yerini değiştirirsem 54 kg basamam daha az basarım yorulmus olucam çünkü.
     

Sayfayı Paylaş