Biceps programımız

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve aŞoT34 tarafından 3 Nisan 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. aŞoT34
    Offline

    aŞoT34 Yeni Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    s.a,

    salondaki programımda 4 ayrı biceps hareketi var. sanırım şöyle

    scot halter 4x8
    scot dambıl 4x8
    çift dambıl 4x8
    konsatrasyon 3x12

    arkadaşlar bu kadar hareket fazla değil mi acaba ? bu sporda 4,4.5 ayım

    eğer fazla değilse bunun sıralamasını nasıl yapmak gerekli ? bu arada koldan 2 haftada yarım cm aldım supplementsız bu programdan. ayrıca 1 gün 1 gün dinlenme ile.(deneme amaçlıydı bunlar)
     
    Son düzenleme: 3 Nisan 2010
  2. Ko
    Offline

    Ko Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Dummbel curl 4*15
    Hammer 4*15

    Bu çalışma biceps için çok iyi ama hareketleri nizami bir şekilde çıkarman gerekiyor.Yanındaki adamın kilosuna yetişmeye çalışma :)
     
  3. Coyote
    Offline

    Coyote Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.626
    Beğenileri:
    1.553
    Ödül Puanları:
    123
    barbell curl 3x10 nizami yapılırsa ön kol dahil iyi bir gelişim yapar. Özellikle düz barla yapmalısınız komple olması için. Z bar biraz daha izole bir çalışmadır.

    Pesinden hammer curl yapılabilir.

    eller içeri doğru barfiks çekmekte biceps gelişimi sağlar üstelik komple bir harekettir iç kanat ve sırtıda çalıştırır. geliştirmeye yardımcıdır.

    yani barbell curl, eller içeri barfiks dar çekiş, ve hammer curl yeterli olur ama 72-96 saat dinlendir kolların, dinlendirki o bölge tamir edilsin ve hacmi artsin. yoksa geri sayarsın.
     

Sayfayı Paylaş