Biceps | Pazu yana düşmüş gibi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve aŞoT34 tarafından 11 Aralık 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. aŞoT34
    Offline

    aŞoT34 Yeni Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Selam değerli bodyforumtr üyeleri, benim sizlere bir sorum var. Kendimce evde çalışıyorum barbellim vs. var. Salonu eve getirmeye çalışıyorum :) Sorunum bicepslerle. Pazum sankı yana düşmüş gibi. 3 Hafta bile olmadı daha kollarımda büyüme(şişkinlik) var. Çalışmadan önce pazum kesikti yandan. Şimdi hafif top gibi olmuş :D Sıkınca belli oluyor ama dediğim gibi, mesela pazumu gösterir gibi yapıyorum kolumu sıkmıyorum kas sanki yana düşmüş gibi.(Kendime göre sola (içe) ). Kolumu sıkınca normal halini alıyor. Bu normalmi ilk günlerde yoksa yanlış yaptığım birşeymi var ? Veyada nasıl düzeltirim bu sorunu. Yazılıcak olan değerli cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.dumbelllls

    Not: Yaş 17
     
  2. Draqo
    Offline

    Draqo Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar. Öncelikle açık konuşmak gerekirse tam ne söylediğinizi anlayamadım. Fotoğraf koyarsan daha rahat yorum yaparız. Ama anlayabildiğim kadarıyla senin sorunun kolunu sıktığında sert olması , sıkmadığında salıp düşmesi. Bu gayet normal. Daha 3 hafta bile olmamış diyorsun hele ki. Define olmayan kollarda hep olan birşey. Özellikle bulk döneminde. Kesinlikle doğal. Sıktığında kasın ortaya çıkıyor sıkmadığında ise çıkmıyor yağlı bir şekilde kendini salıyor yani bu normal. Bunun olmaması için tamamiyle define bir kola sahip olman gerekiyor yani yağ oranı çok çok az ve tamamiyle kastan oluşan. 3. haftadan birşey beklememeni öneririm en azından çok şey beklememeni.
     
    yabanci ve aŞoT34 bunu beğendi.
  3. aŞoT34
    Offline

    aŞoT34 Yeni Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Cevap için teşekkürler telefonum bir arkadaşımda resim çekip koyardım yoksa. Zaten fazla birşey beklemiyorum normalmi diye merak ettim. Tekrar teşekkür ederim.
     
  4. Draqo
    Offline

    Draqo Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    0
    Kesinlikle normal. Yani isterse kolun 45cm olsun bulk dönemindeysen ve definasyon olarak düşük bir durumdaysan kolun aynen öyle gözükecektir. Ama yaz gelmeden şöyle 1-2 ay definasyon yaparsın yaza bomba gibi bir kolla girersin :) Zaten genellikle yapılan odur yani. Kışın definasyona çok takılmaz , bulk dönemleri için daha uygundur. Ağır kilolar negatif tekrarlar yüksek proteinli kompleks karbolu gıdalar yaza kadar kazanabildiğimiz kadar hacim kazanır , yaza 1-2 ay kalada definasyona girip o hacmin üzerinde ister istemez gıdalarla oluşturduğumuz yağ tabakasını atar hacmimizi görünür kılarız.
     
  5. aŞoT34
    Offline

    aŞoT34 Yeni Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Definasyonu forumdakı yazıdan öğrendım.
    Birde başka bir kaynakta definasyon diyeti hakkında bi yazı okudum.

    Kışın definasyon niye yapılmıyor anlamış değilim ama.
     
  6. djburakgs
    Offline

    djburakgs Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Üsküdar

    aslında böyle bir kural yoktur... amaç kışın sağlam beslenip yaza doğru da kaslarıının üsündeki yağ tabakasını atmaktır. bunun için bulk olmadan yani büyümeden definisyona girmemiz yanlış olur...
     
    aŞoT34 bunu beğendi.
  7. aŞoT34
    Offline

    aŞoT34 Yeni Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Hmm. Yaza doğru şekerden tuzdan kessem kendimi bi faydası olur yani ? (Bu şekildede şeker tuz almıyorum artık yağlar yuzunden.)
     
  8. Draqo
    Offline

    Draqo Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    0
    Şekerden tuzdan kesmenin çok fazla katkısı olmaz diyorum ama kendimi düşünerek söylüyorum. Yani kendi beslenmemi düşündüğüm zaman günde en az 6 yumurta 2 tavuk göğsü pilavıydı çorbasıydı bazen rosto , patates , makarna , esmer ekmek sürekli yiyorum. Bunları azaltırım ben şahsen definasyon diyetinde. Böyle bir beslenmede tuzu şekeri azaltsam neye yararki zaten. Artı şöyle birşey var , zaten bulk döneminde olan birisinin bile basit şeker almasını tavsiye etmiyorum ben çünkü bir katkısı olmadığı gibi yağa dönüşüyor. Bizim bulk döneminde beslenmemiz ne buluyorsan ye değilki , faydalı olanları ye ama çok ye.
     
    aŞoT34 bunu beğendi.
  9. aŞoT34
    Offline

    aŞoT34 Yeni Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Dediklerin yaptıklarımla uyuşuyor gibi. Özellikle yememede dikkat ediyorum. Sabahları 1 tam yumurta 5-6 tane sadece beyazı. Kepek ekmeği yiyyorum yağlı ve tuzlu yiyeceklerden kaçınıyorum. Akşamları salata felan. Ve yazlığa gitmeyi planlıyorum bu aralar. Cardio için. Haftada 4-5 gün sabah sahil kenarında koşmayı planlıyorum yağlar için.

    Benim anladığıma göre yağ yakımı için faydası dokunur koşmanın. ve ip bulsam ip alcam :D İp atlamak için.
    Sizcede bir yararı dokunur dimi koşunun ? Hafif tempo 30-40 dk sabahları.
     
    Son düzenleme: 13 Aralık 2008
  10. Draqo
    Offline

    Draqo Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    0
    Tabiki koşu en iyi kardiyo araçlarından birisidir. Ama yazlığa gidecekseniz havuz varsa üşümem diyorsanız bence koşmak yerine yüzün. Çok daha faydalı olacaktır hızlı tempo yüzmek. Ama eğer F o ç a gibi bir yerdeyse yazlığınız kışın denize girmeyin zıpkınsız :))
     
  11. djburakgs
    Offline

    djburakgs Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Üsküdar
    koşmaktan ziyade hızlı tempoluy yürüyüşü tercih etmeni öneririm... koşmak bir zaman sonra kaslarınıda yakabilir....!!!
     
    aŞoT34 bunu beğendi.
  12. aŞoT34
    Offline

    aŞoT34 Yeni Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Hmm.. 2-3 ay gibi bir zaman koşmayı planlıyorum ama devamlı değilki? ve söylediğim gibi zırt pırt koşmıcam :D
     

Sayfayı Paylaş