Biceps idman değişikliği

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Striker tarafından 14 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Striker
    Offline

    Striker Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    38
    arkadaşlar bayadır ayakta z barbell curl - hummer curl ve concentration curl ı kullanıyorum bunları değiştirmek istiyorum bu 3 hareket yerine neler önerirsiniz ama aynı etkiyi verecek hareketler olursa iyi olur yada değiştirme dediğiniz hareket varsa söyleyin saygılar...bench_O
     
  2. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    bir çok öneri sunulacaktır
    ancak sana uygun olanını sen seçmelisin kendini daha iyi tanıyan sensin
    önce bi söyle bakalım
    programının tamamı nasıl(detaylı)
    ne kadar zamandır bb yapıyorsun
    biraz kendini tanıt
    yoksa söylenenler tam yerini doldurmayacaktır.
    illa bu bilgiler olmadan bişeler yazmamı istersen bence öneri olarak
    * barbel curl değişmeyen hareket olabilir(2 haftada bir dumbel curl yapabilirsin) ancak Z bar kullanmam burda sende Z bardan vazgeçebilirsin denemende fayda var
    *hummer curl olmazsa olmazımdır bazen bir hafta inc. hummer bir hafta normal yaparım süreler değişebilir
    *son hareket scut curl veya ayakta eğilerek (arnoldun meşhur kitabında olduğu gibi) con.curl yaparım
     
  3. Striker
    Offline

    Striker Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    38
    ben buy işte yeni değilim fakat düzenlide yapamıyorum yani 3 ay gidiyorum 1 ay ara veriyorum sonra 4 ay yapıyorum 2 hafta ara veriyorum okul vs bir sürü şey araya giriyor ben preacher curl eklemek istiyorum onu concentration yerine eklesem nasıl olur acaba
     
  4. khephnes
    Offline

    khephnes Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    2.624
    Ödül Puanları:
    123
    Barbell curl sabit kalsin, ikinci hareket olarak preacher curl, bitirici olarak da incline hammer yapabilirsin.

    Ya da barbell curl/incline db curl/preacher curl seklinde bir uclu de tercih edebilirsin.
     
  5. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    Forumda ilgili bölümler okunmadan konu açılmıştır.Aşağıdaki bölümlerdeki sabit başlıkları okumanızı rica ederiz.


    Link :http://www.bodyforumtr.com/vbforum/da-gibi-bicepsler-t53123.html
    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
    _________________
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş