Biceps Gelişimi İçin Tüyolar(Phil Heath)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve TrPasha tarafından 6 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. TrPasha
    Offline

    TrPasha Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2015
    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Kayseri
    Body Yapıpta Phil Heath'ı Tanımayan Pek Az İnsan Kalmıştır,Biceps Konusunda Söylediği İki Tüyo Size Çok Fayda Sağlıyacaktır Diye Düşünüyorum.
    1)Barbell Curl'da ilk seti her zaman yaptıgınız gibi omuz genişliğinde yapın,ikinci seti omuzdan biraz daha açık yapın (Dış Biceps'i geliştirerek yandan daha iri gözükmesini sağlar) Üçüncü seti ise omuzdan biraz daha dar yapın (iç biceps i geliştirir irilik sağlar) diyor.
    2)Dumbell Curl-Barbell Curl Gibi Hareketleri Yarım Mesafeli Yapın. Yani Mesela 3x7 yapıyorsunuz ilk sette hareketin başlangıcı ile orta mesafesine kadar ağırlıgı kaldırın. İkinci sette ağırlıgı orta ile son mesafede kaldırın, En son sette ise hareketi tam mesafe aralıgında normal yaptıgınız gibi yapın bu daha fazla pump sağlar diyor.
    [​IMG]
     
    stronghkn34, Ckavustran ve MehyaMemat bunu beğendi.
  2. MehyaMemat
    Offline

    MehyaMemat Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Tesekkurler uygulayacagim bu Heath In dediklerini.
     
  3. TrPasha
    Offline

    TrPasha Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2015
    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Kayseri
    Rica Ederim
     

Sayfayı Paylaş