Bicep Programim Hakkindaki Dusunceleriniz

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Ninares tarafından 9 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Ninares
    Offline

    Ninares Yeni Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilisim
    Yer:
    Istanbul
    Merhaba arkadaslar ingilizce klavyeden yaziyorum affola ,

    Spora subatin 5`inde basladim ve bu ikinci bicep programim

    Bicep Programim su seklide ;

    Standing Barbell Curl 3x12.8.8
    Hummer Curl 2xMax
    Arm Machine Curl 3x4.4.Max


    Son olarak neden hummer curl`e belli bir tekrar degilde max yazmis olabilir salondaki hocam ?

    Simdiden tesekkur ederim.
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Ben olsam son hareketi concentration curl yapardim ama genede mantikli.

    Son set ise pump yaratabilmek icin neden tek derseniz de overtraining ihtimalini ortadan kaldirmak icin.
     
  3. Ninares
    Offline

    Ninares Yeni Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilisim
    Yer:
    Istanbul
    Peki sayin modum hummer curl`i neden max yazmis olabilir salon hocam son yazinizdan tam anlayamadimda heralde sizde ing klavye kullaniyorsunuz :)
     
    Son düzenleme: 9 Mayıs 2013
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Aslinda ikinciyi gormemistim, buyuk ihtimal pump amacli verdi. Ben olsam uygularim cunku mantikli.
     
  5. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    yeni sayılırsın o yüzden vucudunu değişik zorlanmalara alıştırmak istemiş olabilir ama benim mantığıma ter
    max tekrarı sadece karın kaslarında ve bazı bilek hareketlerinde faydalı görüyorum
    onun dışında max son sette kaldırabileceğin ağırlığı hesaplayarak arttırmalı şekilde kilo ekleyerek piramit yapman hacim açısından daha faydalı olacaktır
    bicepste bu aydaki birine 2 temel hareket fazlasıyla yeter ama set sayılarını 4-5 lere çıkarabiliyorsan çıkarman daha iyi olur
    mesala
    barbel curl 4*8 veya 2*8+2*6
    hummer curl 4*8 veya 2*8+2*6

    beslenmen ve dinlenmen çok iyi ise scut curl veya cont.curl eklenebilir
     
  6. Ninares
    Offline

    Ninares Yeni Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilisim
    Yer:
    Istanbul



    Sayin boksbody hocamin oncelikle yorumunuz ve tavsiyeniz icin gonulden tesekkur ederim , Hocamin verdigi program`i ben ilk set haric diger setlerde zorlandigim + nizami kilo arttirarak yapmaya calisiyorum merak ettigim hocamin verdigi programa uysam bi SIKINTI yasarmiyim ? tesekkurler
     

Sayfayı Paylaş