Bi türlü yapamıyorum!...

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Astor tarafından 28 Mayıs 2006 başlatılmıştır.

  1. Astor
    Offline

    Astor Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2005
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar. Şimdi özellikle üniversitede okuyan arkadaşlarla bi derdimi paylaşmak istiyorum.
    Lise bitti, üniversiteye girdim. İTÜ Gemi İnşaatı Mühendisliğinde okuyorum 2. sınıf bu sene bitiyor alttan kalan ve kalacak 4 5 dersimle birlikte.
    Özellikle birinci yarıyıldan itibaren başladı problemim. Hiç ders çalışamıyorum. Zaten asosyal sayılacak bi insanım evde oturuyorum evde vücut çalışıyorum(uzun süredir bıraktım finallerden sonra salona başlıyorum) ve kalan zamanlarımda da dersten kaçmak için devamlı olarak bilgisayar oynuyorum(ultima online diye bi oyun online oynanıyo). Lisede çalışmazdım ama derslere girmem yeterdi. Artık yetmiyor. Ödevleride hiç yapmıyorum. Projelerinde yapmıyorum. Canım hiç istemiyor. Resmen bunalımdayım bu açıdan. Ders çalışmam lazım mutlaka ama hiç çalışmıyorum, ödevleri vermediğim için bi derten vizesiz kalıyordum son anda teslim ettim bir gecede hepsini ama vizesinden 14 aldım. İki gün sonra bu dersin finali var ama ben neye çalışacağımı bile bilmediğimden hala çalışmak içimden gelmiyor. ÇOOk bunaldım.
    Aslına bakarsanız ben bu dünyaya zanaatkar olmak yada bir sosyal bilimci olmak için geldim ama Gemi İnşaatını seçtim. Denizle tekneyle hep içiçe büyüdüğümden dolayı ve tamamıyle rasgele seçilmiş bir bölüm değildir tamamıyla planladığım bir bölümdü. Yani bölümümü sevmemek gibi bir derdim yok. Aslına bakarsanız seçebielceğim tek mühendislik dalıydı bu. Gerçi ilk tercihim endüstri mühendislği idi ama...
    Yani özet olarak pek arkadaşım yok devamlı evdeyim, ders çalışmıyorum, derslerim berbat, küçük çocuk gibi devamlı oyun oynuyorum, kız arkadaşım yok, hala nette baldır bacak peşinde dolaşıyorum bu yaşta.
    Hayatımın gittikçe bi çıkmaza sürüklendiğini hissediyorum. Yeni bir başlangıç için bu hafta finallerim bitiyor ve bben bir salona başlıyacam. Yaz okulu, staj ve vg derken yeni bir başlangıç yapmak istiyorum.
    Acaba üniversitede yada iş hayatında bunalan arkadaşlar varsa. Kendinizi ansıl motive ediyorsunuz benimle paylaşırmısınız?
     
  2. yiit
    Offline

    yiit Yeni Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2006
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    astor selam
    benim bir arkadaşım da gemi mühendisliğinde okuyor itü de oda 2.sınıf,varmı öyle bir bölüm yani hem gemi mühendisliği hemde gemi inşaatı mühendisliği diye ayrı 2 bölüm?sanırım yok,siz aynı bölümdesiniz izmirli gözlüklü adı kuş ismi olan bir arkadaş:)
    derslerden o da şikayetçi zaten mühendislik zor,bide itü bide bölüm zor allah kolaylık versin:)
    istanbul gibi bir yerde,elinin altında o kadar çok imkan varki sosyalleşmek adına..eminimki senin ilgi alanlarınla ilgili de çok fırsat vardır..deniz ile ilgiliysen serbest dalış yapabilrisin,scuba yapabilirsin..ben serbest dalış yapıyorum daha doğrusu artık yapamıyorum derinlikler tehlikeli sınırlara ulaştıkça babam engelliyor:(
    bu arada endüstri müh. 2.sınıfım , endüstri girmek zor okumak kolay derler ama tamamen yanlış bir kanıdır gayette başka bölümmü yoktu git oku işletme ne işim var burda dedirtçek bi bölümdür=))
    çevremde çoğu insanda ders çalışamama sıkıntısı var , yazın da gelmesiyle artık
    aslında bu bıkkınlık,isteksizlik bir çoğumuzda mevcut bence bunun nedeni de ilkokul sıralarından başlayan yarış atı misali koşturmanın olması ve gereken zamanda yapılması gerekenleri yapamamamız..mesela ilkokulda sokakta top oynamak gibi..işte biz,başarılı öğrenciler olarak bu periyotta kendimizi ne kadar kapatııysak o kdr cezasını çekeriz..gerçi bende böle bi problem yok o da ayrı boşver:)
    biraz bilgisayar oynamayı azaltıp dışarıya açık olmayı deneyebilirsin hakkaten bu bilgisayar en sosyal adamı bile asosyal yapar çıkartır o yüzden , bunu kendimi katarakta sölüyorum,biraz kısıtlamak gerekli
    kendimizi motive etmenin en güzel yolu,okuldaki dersler için,öğrendiklerini gerçek yaşamda kullanmaktır..mesela atöyle eğitimi,o sıcakta çekilmez çile değildi dimi?ama şimdi kaynak yapan birini gördüğümde boş gözlerle bakmıyorum ve bu benim hoşuma gidiyor..derslere bu yönlerden bakabilirsen derslere karşı isteğin artabilir,benim artabiliyor böyle bazen:)
    çok karışık yazdım galiba,umarım az da olsa faydalı olabildim sana
    görüşürüz,finallerde başarılar..
     

Sayfayı Paylaş