Beyler yardim edin lütfen kıllarımla başım dertte

Konusu 'Kişisel Bakım' forumundadır ve Basketbolcu123 tarafından 8 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 11 üye.
  1. Basketbolcu123
    Offline

    Basketbolcu123 Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Sırtında 1-2 tane kıl çıktı siyah ve kalınlar göğsümde de hafif kıllanma var özellikle göğüs ucunda kıllar var ve oradakiler diğerlerinden daha kalın göğsümün geri kalanı tüy gibi problem yok sizce bu kıllar artar mı artarsa ne kadar artar.ve bu arada sakallarım çıkıyor sadece tam oturmadılar boyum da 181 cm yaşım 16.
     
  2. volvol6161
    Offline

    volvol6161 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    ögrenci
    hea bende de aynısı var yapacak bişe yok dostum meme çevresi göğüs ortasından başlıyor kıllanma öyle yayılıyor vucuda
     
  3. Basketbolcu123
    Offline

    Basketbolcu123 Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    ne kadar yayılır sence
     
  4. Bulut Özgöz
    Offline

    Bulut Özgöz Üye

    Katılım:
    6 Mart 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Çok fazla yayılmayacaktır. Yaşın kaç ? 18 i geçmişse hormonların zaten oluşmuştur. meme uçlarında kini traş makinesi ile kısaltabilirsin
     
  5. SWAGGY
    Offline

    SWAGGY Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Normal olarak bütün insanlarda kıl var.Ben uzadıkça göğüs ortamı göğüs uçlarını makineyle kısaltabildiğim kadar kısaltıyorum.Sonra delikli bi makine var onlada kalan küçük kılları alıyorum pürüssüz oluyo.
     
  6. Basketbolcu123
    Offline

    Basketbolcu123 Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    yaş 16 ama büyümemi epey bir tamamladım gibi
     
  7. volvol6161
    Offline

    volvol6161 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    ögrenci
    abicim baban nasılsa onun gibi olacaksın sende karı gibi 3 tane tüy varsa alma derim
     
    Kadirzm45 bunu beğendi.
  8. Basketbolcu123
    Offline

    Basketbolcu123 Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    doğru söylüyorsun ben zaten şu an almayı düşünmüyorum ama artarsa ne yaparım bilemiyorum
     
  9. volvol6161
    Offline

    volvol6161 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    ögrenci
    artar ben spora başladım 2 ay kadar oluyo sakallarda artış başladı mesela yanaklara dogru cıkıyor spor yaptıkca hep artacak kıllar hormon salgılıyor vuucut
     
  10. Basketbolcu123
    Offline

    Basketbolcu123 Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    ben genetik diye biliyorum hormon miktarını eğer söylediğin gibi olsaydı tüm sporcuların orman kaçkını gibi olması lazımdı :D
     
  11. volvol6161
    Offline

    volvol6161 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    ögrenci
    ne kadar kıl olacağı genetiktir kardeş baban köseyse sende köseysen ağırlık kaldırsan da bişe olmaz
    sen sporla ugraşıyorsan senin sakalın 20 de cıkacaksa 17-18 e kadar düşer hormon artışı oluyor sporla ugraşınca onu diyorum ben sana
     
  12. fatih.b
    Offline

    fatih.b Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    128
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Okadar fazlami ????:D:D:D abi tuy dokucu preyler var hemde ucuz ciktikca sıkarsin makine jilet fln oralara girmez
     
    Kadirzm45 bunu beğendi.
  13. Bulut Özgöz
    Offline

    Bulut Özgöz Üye

    Katılım:
    6 Mart 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    18 e kadar yolu var kılların gelişiminin. Ama genetik duruma göre değişir :)
     
  14. ersaydin
    Online

    ersaydin Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2012
    Mesajlar:
    160
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    53
    18 Den sonra killanma devam ediyor. Rahat olun. Beterin beteri var.


    --- ERA ---
     
  15. unknown00
    Offline

    unknown00 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    6 Mart 2014
    Mesajlar:
    422
    Beğenileri:
    217
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
  16. fatih.b
    Offline

    fatih.b Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    128
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Abiler makat bolgesi (popo) killari icin internetten bi yol buldum denedim ise yariyo super hem ucuz hem kesin sonuc doktor eldivenini elin taktiktan sonra killari yoluyorsun cok kolay kil koku yamuldugu icin hemeb elinize geliyo sadece cekerken cooook az aciyo sonra acisi geciyo tavsiye ederim
     
  17. Candot
    Offline

    Candot Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    126
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Spor killanma yasini dusurmez. Lise 1 den beri spor yapiyorum, suan unideyim hala az cikiyo
     
  18. Rigby
    Offline

    Rigby Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Genetiktir ama birden çıkar söyleyeyim :D yaş 17 geçen seneye kadar çok çok az kı vardı annem sendekı çıkmaz falan diyodu, ne olduysa bu sene orman gibi oldu bacaklarım göğsümde baya oldu :D
     
  19. Matsumura
    Offline

    Matsumura Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkes babası gibi oluyorsa madem bu fazla kıl çıkmayan adamlar asırlardır kılsız mı o kıllar genetikle değil doğa şartlarına nasıl uyum sağlayacaksa öyle çıkıyor baban dağda yetişmiştir kılları çoktur ancak sen ve çocukların şehirde büyümüşsen baban kadar kıl çıkması mantıksız olur
     
  20. Rigby
    Offline

    Rigby Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Şehirde yaşadım hep orman gibiyim ben :D Temizliyorum yavaş yavaş :D
     

Sayfayı Paylaş